Linkalovers Geplaatst 2 november 2019 Geplaatst 2 november 2019 (bewerkt) 3de startplek. Da's goed en prima uitgangsplek voor de race. Eén keer rustig met je ogen knipperen en er zijn 5 auto's voorbij. Ps. de sector ( S1, S2 & S3 ) tijden, zijn niet de snelst gereden tijden, maar de laatst gereden tijden. 2 november 2019 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 2 november 2019 Geplaatst 2 november 2019 Ja, prima startplek. Maar eerst ronde 1 maar even goed door komen.
Linkalovers Geplaatst 5 november 2019 Geplaatst 5 november 2019 Gelukkig is het in dit Café erg moeilijk om Off-topic te gaan. Maar stel, je zit in een Nederlandse gevangen, is ontsnappen dan Off-topic?Het ontsnappen uit een Nederlandse gevangenis is niet strafbaar !!!???
Peetee Geplaatst 5 november 2019 Geplaatst 5 november 2019 8 uur geleden zei Linkalovers: Gelukkig is het in dit Café erg moeilijk om Off-topic te gaan. Maar stel, je zit in een Nederlandse gevangen, is ontsnappen dan Off-topic?Het ontsnappen uit een Nederlandse gevangenis is niet strafbaar !!!??? Ja, raar is dat hè? Maar volgens mij is dat in de meeste landen zo.
barny Geplaatst 6 november 2019 Geplaatst 6 november 2019 het ontsnappen is op zich niet strafbaar maar er zitten weldegelijk consequenties aan waardoor hij/zij langer in het gevang zit Barny (ontsnapt dagelijkse aan een portie idioterie van een spelletje)
Birdie.NL Geplaatst 6 november 2019 Geplaatst 6 november 2019 8 uur geleden zei barny: het ontsnappen is op zich niet strafbaar maar er zitten weldegelijk consequenties aan waardoor hij/zij langer in het gevang zit Barny (ontsnapt dagelijkse aan een portie idioterie van een spelletje) Ik zie juist geocachen als een spelletje om te ontsnappen aan de dagelijkse dosis idiotie 1
Linkalovers Geplaatst 6 november 2019 Geplaatst 6 november 2019 (bewerkt) 15 uur geleden zei barny: ...ontsnapt dagelijkse aan een portie idioterie van een spelletje) 6 uur geleden zei Birdie.NL: ...te ontsnappen aan de dagelijkse dosis idiotie In de dierentuin: soms is het niet duidelijk, aan welke kant van het hek de aap staat. 6 november 2019 bewerkt door Linkalovers
regenboog2 Geplaatst 6 november 2019 Geplaatst 6 november 2019 Volgens mij staan de apen altijd aan de andere kant. 2
Linkalovers Geplaatst 6 november 2019 Geplaatst 6 november 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei regenboog2: Volgens mij staan de apen altijd aan de andere kant. Tuurlijk.........wat ben je trouwens van plan met die banaan in je hand? 6 november 2019 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 16 november 2019 Geplaatst 16 november 2019 De 2e pole position voor Max Verstappen is een feit!
Linkalovers Geplaatst 16 november 2019 Geplaatst 16 november 2019 Nu maar hopen, dat hij de eerste paar ronden heel doorkomt ! 1
Peetee Geplaatst 16 november 2019 Geplaatst 16 november 2019 16 minuten geleden zei Linkalovers: Nu maar hopen, dat hij de eerste paar ronden heel doorkomt ! Zeker. En vooral een goede start. Maar ook dat gaat de laatste tijd gelukkig beter.
Peetee Geplaatst 16 november 2019 Geplaatst 16 november 2019 En het Nederlands elftal heeft deelname aan het komende EK veilig gesteld. ?
Linkalovers Geplaatst 17 november 2019 Geplaatst 17 november 2019 10 uur geleden zei Peetee: En het Nederlands elftal heeft deelname aan het komende EK veilig gesteld. ? Dat is prachtig. Vooral omdat de wedstrijden ook in Nederland worden gespeeld ( toch ? ). Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus daar kan ik helemaal niets over zeggen, maar 0 - 0 lijkt niet erg spannend.
Aanbevolen berichten