Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2019


hooningkorf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

5 minuten geleden zei Peetee:

Ja, jammer dat ze er uit is nu. Maar volgende keer beter!!

Inderdaad. De heren darters zijn in ieder geval behoorlijk geschrokken, wetende dat ze van af nu ook voor de dames moeten oppassen.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei regenboog2:

Ik ben ook benieuwd, maar ik zal de uitslag van deze wedstrijd in de krant moeten lezen (of in het café moeten horen). Vanavond is er geen scherm in de buurt om te kijken. Duimen maar dat hij door gaat, dan kan ik de volgende wedstrijd wel weer zien.

Ach ...... die arme Bunting, hij staat al met 3 - 0 achter.

23:15 En ..... het is al afgelopen, 4 - 0 voor van Gerwen. Hij is vanavond gewoon niet te stoppen, ongelovelijk Als je even met je ogen knippert of een biertje bij de bar gaat halen, dan heb je de halve wedstrijd al gemist.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij kijken via RTL 7. Er zijn ook livestreams, maar die zijn lang niet altijd gratis (moet je even googelen). 
Kim heeft vanmiddag gespeeld, je zou toch denken dat dit bij jullie wel in de belangstelling zou staan.

bewerkt door regenboog2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei harrie:

Kan dat darten ook via het internet bekeken worden? Hier in België zijn ze niet zo fanatiek om het uit te zenden :down:

Hé Harrie, ook wij kijken via RTL7. Ik ga ervan uit, dat jij het internet al hebt doorgespit, dus aan de opmerking "Google ?" heb je ook niets. Trouwens, als ik zo ff kijk, dan kan ik ook daar niets live vinden, maar ik weet ook niet hoe laat ze weer beginnen.

Even op Speel schema en uitslagen gekeken. Ze binnen pas om 20:10, dus misschien dán even naar live streams kijken.

Op Sky staat no wel wat extra informatie. Helaas heb je voor de filmpjes wel een VPN ( naar UK ) nodig.

bewerkt door Linkalovers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Linkalovers:

Misschien de komende dagen toch even aan denken !?

127537019_2019-12-29-_14-02-16-(1)WhatsApp.thumb.png.c24a846770b91bd43753d68bbd5ea253.png

Jammer dat er tegenwoordig weinig rekening wordt gehouden met de dieren.

Gelukkig zijn er nog wel een paar mensen in deze verkl.... wereld die begaan zijn met de dieren.

Hier al jaren geen vuurwerk meer en het bevalt mij prima :clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei regenboog2:

Is dat bij jullie verboden dan, of woon je afgelegen?

Ik houd wel van de mooie pijlen, de knallen hoeven voor mij ook niet. 

In België worden ze steeds strenger wat betreft het afsteken van vuurwerk. Het mag eigenlijk nergens meer en dat vind ik helemaal geen probleem.

Toen we naar België verhuisden in 2011 kwamen we in een (heel) klein gehuchtje terecht en daar hebben we echt helemaal geen spijt van :yes:

Selectie_428.thumb.png.48c20545ebc67dd88d44e0369fa08542.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei harrie:

In België worden ze steeds strenger wat betreft het afsteken van vuurwerk. Het mag eigenlijk nergens meer en dat vind ik helemaal geen probleem.

Misschien was dat hier ook niet verkeerd, met name als je deze berichten van de laatste dagen leest. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...