Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wellicht zou je ook PM moeten zijn om zo'n uitnodiging te krijgen. Of is er iemand die een uitnodiging heeft gehad en geen PM is?

Geplaatst

Ik vraag me af of je voor een virtuele multi gewoon fysieke waypoints mag maken.

Nee, volgens de richtlijnen mag je geen fysieke waypoints gebruiken.

​Zoals al eerder gezegd: De richtlijnen https://www.geocaching.com/help/index.php?pg=kb.chapter&id=127&pgid=899 zijn vaag/incompleet met name met betrekking tot het maken van foto's als bewijs.

Acceptable logging tasks
  • Questions that can only be answered by visiting the location.
  • Tasks for the finder to fulfill (for example, find five statues on the buildings around you and post the picture of the tallest one with your log).
  • Photos of the location or a GPS device/smartphone at the location.
  • Photos of geocacher at the location, as long as a face is not required in the photo.

​Dus als ik ergens lees in de logvoorwaarden dat je maar een selfie moet maken als je met een smartfoon cachet, dan voldoe je niet aan de voorwaarde want je mag niet de eis stellen dat je jezelf zichtbaar in beeld brengt.

Geplaatst

een selfie maar dan van achteren kan dan toch....dat je wel je hoofd ziet maar niet je gezicht.

Geplaatst

> Het oorlogsmonument bij Bosch en Duin aan de rand van de Loonse en Drunese duinen.

Bedankt voor de tip dat daar een oorlogmonument is. Maar zoals al eerder gemeld, daar kan ook een gewone cache liggen, sterker nog, volgens mij is er al een cache aan het uitzichtplatform gewijd.

Ook bij de andere suggesties kan ook een gewone cache geplaatst worden.

> Een helikopter op een paal

Leuk idee, en daar een fysieke cache plaatsen lijkt me vragen om problemen. Het heeft het voordeel dat het lekker dichtbij is, maar of het echt zo bijzonder is?

> Biesbosch

Is een mooi gebied en het grootste zoetwater getijdengebied. Bij uitstek geschikt voor een earthcache. Dat dat nog niet gebeurd is, daar kan ik ook nog eens over nadenken.

Dit weekeind kwam Baarle Hertog/Nassau nog in me op: 's Werelds ingewikkeldste grens. Met zeven stukjes Nederland die in een stukje Belgie liggen dat weer in Nederland ligt. Ook wel geinig omdat grenzen in principe ook virtueel zijn.

Tc

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...