Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vlindertjes wens gaat in vervulling. Kwaliteit boven kwantiteit. Als je bij de 1% hoort dan ben je eigenlijk wel aan je stand verplicht om met iets fatsoenlijks voor de dag te komen.

1% van wat ?

Geplaatst

Vlindertjes wens gaat in vervulling. Kwaliteit boven kwantiteit. Als je bij de 1% hoort dan ben je eigenlijk wel aan je stand verplicht om met iets fatsoenlijks voor de dag te komen.

1% van wat ?

Even teruglezen naar vorige posts?

Geplaatst

1% van wat ?

Even teruglezen naar vorige posts?

Inderdaad is het een loterij.

Geplaatst

Ik heb de nieuwe virtuals eens bekeken. De opzet van die in Assen ziet er in mijn ogen ongeveer hetzelde uit als de eerste challenges (waar je bijvoorbeeld in een stad binnen een bepaalde afstand zes soorten stenen moest fotograferen).

Mijn Engels is niet zo goed dat ik de kleine verschillen tussen deze caches goed begrijp. Wie weet in het Nederlands het verschil aan te geven?

Geplaatst

Volgens mij is het bij een virtual net als bij een earth cache niet mogelijk om een FTF te loggen.

Toch zie ik in Assen zelfs een groeps FTF verschijnen.

Hoe is het mogelijk om te bepalen dat je werkelijk de eerste bent geweest?

Is het alleen omdat je een slimme telefoon hebt en de antwoorden snel kunt versturen. :no:

Geplaatst (bewerkt)

Wat mij opvalt is de wat tegenstrijdige logvoorwaarde bij Assen:

Maak een foto van jezelf met je GPS of smartphone bij het onderwerp.

Heb je geen GPS en moet je een foto met je smartphone maken, doe dit dan door middel van een selfie.
Een foto van jezelf met je gezicht bij het onderwerp zou leuk zijn, maar dit is optioneel.

Dus ik moet een foto van mezelf maken, maar het is optioneel? Wat is het nu?

bewerkt door MartinMirja
Geplaatst

Je hoeft niet op elk belachelijk idee van groundspeak met je hakken te klikken en hun dwaasheid mee te gaan, je kan ook als geocacher je als geocacher gedragen en deze ongeocache idioterie negeren

Geplaatst

Ik blijf hoop houden.

Als ik het goed begrepen heb is er een 4000-tal virtuals als een soort beloning uitgegeven aan cachers die hebben laten zien iets van het spelletje te snappen (en er hopelijk ook echt iets fraais van gaan maken).

En dat het mogelijk moet zijn een originele en leuke virtual te maken bewijst;

https://www.geocaching.com/geocache/GCGY2Z_hokjesgeest?guid=a18e9dd4-cff2-4565-8a80-84fa825c9502

Beter dan menige "echte" cache.

Ik heb 'm in ieder geval met enorm veel plezier gedaan.

Antarctica

P.S. Heeft iemand een overzicht welke nederlandse cachers een virtual mogen gaan maken?

Geplaatst

Nee, Od, gelukkig niet.

Ik denk dat je aan jezelf en aan de anderen verplicht bent iets heel bijzonders te maken.

En een originele fysieke multi maken zou ik nog wel kunnen, maar een originele virtual van topkwaliteit?

Daar moet je een genie voor zijn.

Ant

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...