regenboog2 Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Ha lekker, een kopje thee. Hier is het nu droog, maar nog steeds wel donker. Op het fornuis staat de rabarber te pruttelen. Ik doe er als zoetstof aardbeien in. Hebben we vanavond een lekker toetje. Er is genoeg voor alle gasten. Wie wil kan het zo eten, of met een beetje slagroom, of met ijs en er is ook vanillevla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Regenboog De kikkers zijn dol op rababer toetjes Dus wij zijn zeker aanwezig bij het diner Zullen als hoofdgerecht macaronie eten?Alle gasten die het willen, mogen ook komen eten Groetjes van de Kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Goed idee, hebben jullie tijd om dat te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Lang geleden dat ik rabarber heb gegeten, dus waarom niet als hoofdgerecht, samen met wat aardappeltjes. IJs met slagroom als toetje gaat er altijd in - zeker na een TTF (albeit 15m afwijking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Goedemorgen allemaal Het ontbijt staat klaar, met vers fruit deze keer. Hier is het bewolkt, maar nog droog, dus we gaan even een frisse neus halen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Goedemorgen Regenboog, goedemorgen allemaal Dankjewel voor het ontbijt Regenboog. Ik heb net yoghurt met noten en fruit gegeten. Heerlijk! Het is nog geen koffietijd, maar ik ga alvast wel de voorbereidingen treffen. Wie wil er straks samen koffie drinken? Tot zo Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Daar ben ik weer. Het zou pas tegen de middag gaan regenen zei buienradar, maar we zijn toch maar vroeg vertrokken. Speciaal een korte Multi uitgekozen die wat dichter bij huis ligt (2 kilometer en een prachtig geknutselde eindcache). Daar hadden we geluk bij, want terwijl we bij de cache stonden begon het te regenen. Niet hard, zo'n regen die goed is voor de tuin, maar je wordt er wel kletsnat van. Het is grijs nu en het waait bijna niet, dus ik denk dat onze tuin de hele dag begoten gaat worden. Voor de lunch heb ik meteen lekkere broodjes gehaald bij de bakker. Is het een idee om bij de koffie/thee vanmiddag ook chocomel met slagroom te schenken? Past wel bij dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Regenboog Lekker chocolademelk bij de lunch. Top dat je de cache hebt gevonden. Ik voel me niet echt zo lekker vandaag. Ik heb geslapen vanmorgen. Straks komt de kikkerdochter weer thuis met enthousiaste verhalen over haar werk, dan blijf ik wel weer wakker We gaan zo rond 15.00 uur thee drinken. Iedereen die trek in thee, koffie, of chocolademelk heeft, is van harte welkom Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Wie trek heeft in broccoli met gebakken aardappelen mag aan schuiven. Pa en Ma Beer De kikkermeiden zijn begonnen aan een enorm leuke puzzel. Het raamwerk is bijna klaar, en de rest van de stukjes liggen verspreid op de tafel. Groetjes van de kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 2 mei 2017 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2017 Lekker Kikker, doe mij maar een bordje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Dat was lekker kikker. Ben je weer een beetje opgeknapt? Vanmiddag heeft het nog flink geregend bij ons. Voordeel van die buien is dat ze meestal niet zo lang duren. We waren bij de fietsenmaker, een nieuwe fiets voor mijn partner ophalen want zijn fiets was in februari gesneuveld bij een ongeval. Gelukkig was het proefrondje net gereden voordat het hard ging regenen. Zullen we straks weer een kopje thee drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Je kan met broccoli ook enorm lekkere taartjes maken- best of both worlds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 is het al tijd voor mokkagebak en cola? Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Goed plan Barny We drinken eerst om 20.00 uur koffie met mokkagebak en ongeveer een uurtje later drinken we met zijn allen een colaatje (iets anders mag ook) Groetjes van de Kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 2 mei 2017 Share Geplaatst 2 mei 2017 Ja lekker, ik doe mee met de thee en het rondje cola. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten