Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" 2017


Peetee

Aanbevolen berichten

Lekker kikker! Het is voor een groot deel wel lekker weer geweest hoor, maar het is vooral koud op mijn kamertje. We zitten blijkbaar in een lastig te verwarmen pand. Aan de ene kant is het veel te warm en juist daar is de zaal van de fysio. Aan de andere kant zijn de kamers te koud. We zouden daar tijdelijk zitten, in de tijd dat er verbouwd werd, maar er ik hoor steeds vaker geruchten dat we er moeten blijven zitten. Ik ben benieuwd.

Nu maar lekker onder de wol.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Goedemorgen allemaal :book:

 

Wie heeft er zin om met ons te ontbijten? We hebben een vrije dag en genieten nu van het zonnetje in het geocafé .

Wie vindt het gezellig om een broodje met ons mee te eten?

 

Iedereen is welkom :)

 

Groetjes

van de kikkertjes :xmas:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die kikkers, dat is boffen een vrije dag!

Ik moest vandaag weer vol aan de bak en dat vind ik leuk hoor, maar volgende week heb ik ook een paar dagen vrij.

Hopelijk is het dan net zo'n lekker weer als vandaag. Het is koud, vanmorgen moest ik autoruiten krabben, maar de zon schijnt heerlijk.

Zal ik vanavond extra koken, macaroni met saus en groenten staan op het menu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Regenboog :)

Helemaal perfect! We schuiven om een uur of zes aan. De Kikkers die macaronie willen eten zijn dan aanwezig :eat:

 

Zullen we eerst koffie of thee drinken?

Groetjes

van de kikkermeiden :walkman:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal :)

 

Voor wie kan ik nog iets inschenken? Wijntjuh :wine: of een BIerhug of iets dergelijks :beerchug:

 

Of ben ik misschien al te laat, omdat iedereen ligt te slapen?

 

Groetjes

van Kikkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :cool2:

 

Hier schijnt het zonnetje. Ik hoop voor de fruittelers dat er voorlopig geen vorst meer komt, maar pas in oktober of zo.

 

Wie wil, mag langs komen voor het ontbijt.

 

Groetjes

van Kikkertje

 

Peetee: Sorry, dat wij elkaar gisteravond net gemist hebben, maar je gaat vast vanavond wéér biljarten? :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

 

Eén tafel is gereserveerd. Ik heb net in een ander draadje Willxlii Carrotte uitgenodigd voor een goed gesprek en een broodje

 

Willxlii: Speciaal voor jou heb ik een worteltjestaart gebakken. Kom je proeven? :chef:

 

Groetjes van

Kikkertje

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal :)

 

Vanmiddag kreeg de kikkervis dochter van de postbode: Een groene enveloppe met een hele erge mooie kaart erin: Een zonnebloem in de tuin mét een gieter.

Ik lees de volgende tekst:

Een beetje laat nu voor Paasgroeten

maar een lentegroet mag vast wel

 

Groeten van Hedwig en Henk.

 

:offtopic: Lieve Regenboog2:

Kikker mama en kikkervis Annelieke voeren nu een "bijzondere" discussie :sweatdrop:

Op de kaart staat namelijk voor Sonja en familie, maar dochter is van mening dat zij de kaart van de postbode heeft aangepakt en wil de kaart inpikken!

Wil je alsjeblieft dit "probleem" oplossen? Annelieke wil graag een "eigen" kaart met een woodie

Alvast bedankt :goof:

Groetjes van

de Kikkermeiden

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog :)

 

We zijner nog niet aan toe gekomen om zelf thee en koffie te zetten. Goed dat we hier terecht kunnen

 

Bestelling van de kikkermeiden: :kid:

1 thee met paaseieren

1 koffie met een stroopwafel. :walkman::smile_coffee:

 

Alvast bedankt :stretcher:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ingeschonken, schuif maar aan.

 

Moet je morgen werken kikker? In dat geval doen jullie misschien ook wel mee aan de Koningsspelen.

Wij in ieder geval wel. Bij ons moet dat natuurlijk op een wat aangepast niveau, maar ik vind het altijd wel leuk.

Bij ons wordt gestart met een workout door onze fysiotherapeut, alle kinderen kunnen daar op hun eigen manier aan meedoen. Willen ze dat niet, dan mogen ze ook gewoon kijken. In de loop van de dag gaat elke groep dan een half uurtje spelletjes doen zoals sjoelen, oranje spekjes happen en een kroontjesrace. Hopen dat de zon een beetje wil schijnen, dan is het nog net even wat leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...