Linkalovers Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 .....in Nederland code geel is..... Nee hè, we zijn vanmorgen 1,5 uur naar Arnhem gereden,om te helpen verbouwen/verhuizen. Als we vanavond niet meer terug kunnen, kunnen we dan vanavond hier een bank ( voor 2 personen )'reserveren' ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PnavE_81 Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 PnavE_81 Opgewarmde bitterballen? Even geduld nog, vanavond weer een nieuwe kans. Vers is toch lekkerder. Eerlijk gezegd geen idee... meestal krijgen ze de kans niet om af te koelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Ik ben het met Pa en Ma eens. In Leiderdorp is er nu ook code geel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Hier is het al weer net iets boven nul, de meeste sneeuw is al weer weg. Jammer, ik wilde nog foto's gaan maken. Misschien morgen in de herkansing, ik hoorde net op de radio dat er dan weer kans is op sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Leuk dat het café terug is. Nu eens kijken of ik een technisch iemand hier in huis kan vragen om het forum weer normaal zichtbaar op mijn monitor te krijgen. Ik eet tussendoor wel vast wat bitterballen en drink me zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Heb je een chauffeur of blijf je op de bank liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Oei nog niet over de terugweg nagedacht. Ik blijf wel overnachten denk ik. Keuze heb ik niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 De visboer had geen bitterballen, dus ik moet het vanavond doen met gerookte paling. En de slijter had geen ranja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Dan is het heel simpel : Dan staat op het menu ÷ ouzo/olijven of zoiets? Iets anders is natuurlijk ook mogelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pa en Ma Beer Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Goeden avond allen Bezorgen jullie ook bitter ballen. Want het sneeuwt buiten. Kun je een portie aan een drone hangen in een thermoskan. En bezorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 Plof, daar zijn de bitterballen. Eet smakelijk. tovenaartje, voor jou zijn er heerlijke afbakbroodjes. Die kun je morgenochtend in de oven leggen. Een bakje koffie erbij en als het dan niet meer glad is, ben je zo weer thuis. Fijne avond allemaal Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 VoorRegenboog: Aleen afbakbroodjes voor Tof??? Vergeet je de Kikkers dan niet? En de overige (stam) gasten dan? Groet KIKKER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 11 februari 2017 Share Geplaatst 11 februari 2017 dus ik moet het vanavond doen met gerookte paling. Roken is slecht voor de gezondheid, zoals de paling kan getuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 (bewerkt) Goedemorgen Oeps, ik wist niet dat jullie ook bleven slapen. Maar misschien was dat wel verstandig. Hier is het nu boven nul, de sneeuw is weg. kijken jullie even in de voorraadkast? Daar liggen broodjes genoeg, je mag kiezen wat je wilt. Ik vraag de molenbakker of hij morgen de voorraad weer aanvult. Eet smakelijk allemaal. 12 februari 2017 bewerkt door regenboog2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 12 februari 2017 Share Geplaatst 12 februari 2017 Ik hoor net dat het alleen voor het zuiden geldt, dat de sneeuw verdwenen is. In het midden en noorden ligt 4 tot 8 centimeter sneeuw. Willen jullie misschien nog lunchen kikkers? De anderen kunnen natuurlijk ook aanschuiven. Ik heb geregeld dat de plaatselijke super rond het middaguur wat te eten langsbrengt. Hoef je alleen maar in de magnetron te schuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten