Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

.....in Nederland code geel is.....

Nee hè, we zijn vanmorgen 1,5 uur naar Arnhem gereden,om te helpen verbouwen/verhuizen. Als we vanavond niet meer terug kunnen, kunnen we dan vanavond hier een bank ( voor 2 personen )'reserveren' :clap::w00t2::king::) ?

ReizenReizen

Geplaatst

PnavE_81

Opgewarmde bitterballen? Even geduld nog, vanavond weer een nieuwe kans. Vers is toch lekkerder.

Eerlijk gezegd geen idee... meestal krijgen ze de kans niet om af te koelen.

Geplaatst

Hier is het al weer net iets boven nul, de meeste sneeuw is al weer weg. Jammer, ik wilde nog foto's gaan maken. Misschien morgen in de herkansing, ik hoorde net op de radio dat er dan weer kans is op sneeuw.

Geplaatst

Leuk dat het café terug is.

Nu eens kijken of ik een technisch iemand hier in huis kan vragen om het forum weer normaal zichtbaar op mijn monitor te krijgen.

Ik eet tussendoor wel vast wat bitterballen en drink me zat.

Geplaatst

De visboer had geen bitterballen, dus ik moet het vanavond doen met gerookte paling.

En de slijter had geen ranja.

Geplaatst

Dan is het heel simpel : Dan staat op het menu ÷ ouzo/olijven of zoiets? Iets anders is natuurlijk ook mogelijk...

Geplaatst

Plof, daar zijn de bitterballen. Eet smakelijk.

tovenaartje, voor jou zijn er heerlijke afbakbroodjes. Die kun je morgenochtend in de oven leggen. Een bakje koffie erbij en als het dan niet meer glad is, ben je zo weer thuis.

Fijne avond allemaal

Welterusten

Geplaatst

VoorRegenboog:

Aleen afbakbroodjes voor Tof???

Vergeet je de Kikkers dan niet?

En de overige (stam) gasten dan?

Groet

KIKKER

Geplaatst

dus ik moet het vanavond doen met gerookte paling.

Roken is slecht voor de gezondheid, zoals de paling kan getuigen.

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen

Oeps, ik wist niet dat jullie ook bleven slapen. Maar misschien was dat wel verstandig. Hier is het nu boven nul, de sneeuw is weg. kijken jullie even in de voorraadkast? Daar liggen broodjes genoeg, je mag kiezen wat je wilt. Ik vraag de molenbakker of hij morgen de voorraad weer aanvult. Eet smakelijk allemaal.

bewerkt door regenboog2
Geplaatst

Ik hoor net dat het alleen voor het zuiden geldt, dat de sneeuw verdwenen is. In het midden en noorden ligt 4 tot 8 centimeter sneeuw. Willen jullie misschien nog lunchen kikkers? De anderen kunnen natuurlijk ook aanschuiven. Ik heb geregeld dat de plaatselijke super rond het middaguur wat te eten langsbrengt. Hoef je alleen maar in de magnetron te schuiven.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...