Peetee Geplaatst 1 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2017 Nog 5 rondjes ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 1 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 1 oktober 2017 Nog ruim twee rondes... Laatste ronde... Yes!!!!!!! Max wint de GP van Maleisië!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 oktober 2017 Share Geplaatst 1 oktober 2017 Mooi!! Daar zal hij blij mee zijn na alle ellende die hij al mee heeft gemaakt dit seizoen. Op naar de volgende overwinning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 1 oktober 2017 Share Geplaatst 1 oktober 2017 Femke Heemskerk heeft goud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 1 oktober 2017 Share Geplaatst 1 oktober 2017 Femke Heemskerk heeft goud Sport kijken (en het bijbehorende commentaar leveren) met mijn postuur voelt altijd een beetje hypocriet. Alsof ik een boomcache log zonder zelf naar boven geweest te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 1 oktober 2017 Share Geplaatst 1 oktober 2017 Ach ja, ik ben gewoon een beetje chauvinistisch. Net de volleybalsters ten onder zien gaan. Intussen wel nasi gemaakt, dus wie met een bord op schoot studio sport wil kijken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 4 oktober 2017 Share Geplaatst 4 oktober 2017 Wat is het hier stil..... Er komt toch geen storm hoop ik..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 4 oktober 2017 Share Geplaatst 4 oktober 2017 Jawel hoor, er komt storm! volle bak morgen in het noorden van het land. Nog even doorbijten Helmine, als het weekend is en als de kikkers klaar zijn met verhuizen, zal het vast wel weer drukker worden. Ik zal morgenavond eens voor een lekkere stamppot zorgen: zuurkool met spekjes én rookworst. Iedereen die wil kan aanschuiven. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 oktober 2017 Share Geplaatst 5 oktober 2017 Wie wil kan aanschuiven, de zuurkool staat klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 5 oktober 2017 Share Geplaatst 5 oktober 2017 Wij gaan voor de rodekool - met appeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 oktober 2017 Share Geplaatst 5 oktober 2017 Ook lekker, eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen Peetee. Zit je al te kijken, hoe gaat het met Max? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barny Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 ben idd erg benieuwd hoe Bart Deurloo en Epke Zonderland het in de finale doen, zonder al die miljoenen van zonde geld die er aan uitgegeven worden ook nieuwsgierig naar de shorttrack wereldbekerwedstrijden vanuit Dord Barny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 8 oktober 2017 Auteur Share Geplaatst 8 oktober 2017 Goedemorgen Peetee. Zit je al te kijken, hoe gaat het met Max? Tweede geworden. Ja, goede race. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 8 oktober 2017 Share Geplaatst 8 oktober 2017 Ben net thuis van een rondje Bedafse Bergen. Het weer wisselt, soms zon en soms regen, dus zijn wij ook nat geworden. Zullen we samen sport kijken Barny? Ik vind turnen ook helemaal geweldig en het shorttrack toernooi was gisteren hartstikke spannend. Ik zet de cola al vast koud. Iedereen die wil kan aanschuiven voor de lunch en rond 15.00 uur voor koffie, thee of een ander drankje. Er is eigengemaakte appeltaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten