Peetee Geplaatst 5 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2017 Dan zitten we hier in het noorden beter. Half bewolkt, regelmatig zonnig en droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 augustus 2017 Share Geplaatst 5 augustus 2017 De volgende keer is het weer andersom. Nu is schijnt de zon al weer even en zijn er prachtige stapelwolken. Ik leg een visje op het vuur. Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 augustus 2017 Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goedemorgen allemaal De zon schijnt en het is heerlijk fris vanmorgen. Tijd voor een wandeling, met caches uiteraard. Het ontbijt staat klaar. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 6 augustus 2017 Share Geplaatst 6 augustus 2017 Goedemorgen allemaal Ik kom net mijn bed uitrollen, staat het ontbijt klaar. Dankjewel Regenboog Het café begint langzamerhand oranje te kleuren, zoals oranje kussentjes op de banken. Het wordt vast druk in het café rond de klok van 17.00 uur, zodat we de oranje leeuwinnen massaal aan kunnen moedigen. Speciaal voor vandaag is er oranjebitter Groetjes van de Kikkermeiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 6 augustus 2017 Share Geplaatst 6 augustus 2017 Wij hebben, zoals gebruikelijk op zondagmorgen, 2 eitjes gekookt. Er zijn er nog 6 over, wie wil ook? Ik heb nergens gelezen dar er kippen ziek zijn geworden na te zijn ontluisd, maar misschien hebben ze niet eens de kans gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 6 augustus 2017 Share Geplaatst 6 augustus 2017 Ik heb 6 luizen gesproken, en die waren minder spraakzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2017 Wij hebben, zoals gebruikelijk op zondagmorgen, 2 eitjes gekookt. Maar, uit voorzorg maar niet opgegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 6 augustus 2017 Share Geplaatst 6 augustus 2017 Heeft er nou iemand zich als eens door een teek laten bijten, na eieren gegeten te hebben, en wat was het resultaat ? Frontline en fibrotec zijn in de aanbieding nu (en stevig ook) :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dagwacht Geplaatst 6 augustus 2017 Share Geplaatst 6 augustus 2017 Wij hebben, zoals gebruikelijk op zondagmorgen, 2 eitjes gekookt. Maar, uit voorzorg maar niet opgegeten? Jawel, hoor, we zijn er allemaal ingeluisd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 augustus 2017 Share Geplaatst 6 augustus 2017 Laat maar komen die eitjes Dagwacht, lekker! We zijn net weer thuis van het wandelen, we waren ten zuiden van Chaam, net in België. Het café is mooi versierd kikkermeiden, nu maar duimen voor onze leeuwinnen. Ik heb een lekkere salade gemaakt (tomaatjes, uitjes, bleekselderij, komkommer, ijsbergsla) en we hebben huzarensalade van de slager. Als we in de pauze opdienen, kunnen we met het bord op schoot de tweede helft kijken. Er is genoeg voor alle gasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 augustus 2017 Share Geplaatst 6 augustus 2017 Ik heb zitten genieten van de eerste helft, wel spannend, ik hoop dat de leeuwinnen winnen. Eet smakelijk allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 6 augustus 2017 Share Geplaatst 6 augustus 2017 Yes, het is gelukt!!! Daar nemen we een drankje op, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 6 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2017 Helemaal top!!! Doen we regenboog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Goedemorgen allemaal Wat een wedstrijd Het café blijft vandaag nog even oranje getint in verband met de inhuldiging Er is koffie en thee Met speciaal voor vandaag oranje roomsoesjes. Tot straks Groetjes van Kikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 7 augustus 2017 Share Geplaatst 7 augustus 2017 Ik schuif even aan voor de roomsoesjes. Misschien kom ik aan het eind van de middag ook nog even naar de huldiging kijken. Eerst nog even lunchen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten