Annenaud Geplaatst 11 september 2016 Geplaatst 11 september 2016 Afgelopen week kwam ik in de google play store een geocache app tegen, witte achtergrond groene G, genaamd geocaching. Ik deze app gedownload (heb ook c:geo), maar weet nog niet zo goed wat ik van deze app moet vinden. Zo zocht ik een multi redelijk bij mij in de buurt die ik nog niet had gedaan, heb ik m gevonden op de kaart tip m aan, zegt ie dat ik premium moet zijn. Gekeken op de c:geo app.. Staat niks bij over premium, kijk ik op geocaching.com en ook hier geen premium vermelding. Zijn er meer mensen die deze app hebben geprobeerd of er nog steeds mee werken en hier ook tegenaan lopen of juist goede ervaringen er mee hebben? Ben vooral benieuwd naar hun reactie.
rnijenhu Geplaatst 11 september 2016 Geplaatst 11 september 2016 Bedoel je de officiële geocaching app (intro)? Deze heeft idd wat/veel beperkingen als je geen premium bent. Zoek even in dit forum is volgens mij al een draadje van Gebruik hem alleen voor messagecenter
brouwertjes Geplaatst 11 september 2016 Geplaatst 11 september 2016 Nou zelfs als je premium bent is dit een behoorlijk uitgeklede versie van zijn voorganger. Derhalve gebruik ik nog steeds de oude versie. 1
zoekbaars Geplaatst 11 september 2016 Geplaatst 11 september 2016 bovendien werkt deze app niet op mijn Samsung galaxy S
Peetee Geplaatst 11 september 2016 Geplaatst 11 september 2016 Nou zelfs als je premium bent is dit een behoorlijk uitgeklede versie van zijn voorganger. Derhalve gebruik ik nog steeds de oude versie. Kun je doe oude versie nog ergens downloaden dan? Of heb je hem nooit geupdate?
brouwertjes Geplaatst 11 september 2016 Geplaatst 11 september 2016 Ik heb ze allebei geinstalleerd staan. Of je de oude nog kunt installeren weet ik eigenlijk niet
Peetee Geplaatst 11 september 2016 Geplaatst 11 september 2016 Is dit hem dan? Raar dat ie nog in de Play-store aangeboden wordt, terwijl ie volgens de beschrijving sinds 23 maart niet meer gekocht kan worden.
Twentse Mug Geplaatst 12 september 2016 Geplaatst 12 september 2016 Volgend jaar maart komt er overigens een nieuwe app. Had deze maand september moeten gebeuren maar het is uitgesteld.
Annenaud Geplaatst 14 september 2016 Auteur Geplaatst 14 september 2016 De app uit de link is niet degene die ik bedoel.. Degene die ik bedoel is deze https://play.google.com/store/apps/details?id=com.groundspeak.geocaching.intro
rnijenhu Geplaatst 14 september 2016 Geplaatst 14 september 2016 Klopt, topic dwaalde beetje af naar de oude app die dus blijkbaar nog ergens te vinden is. Jij hebt de nieuwe (intro genaamd )
Twentse Mug Geplaatst 14 september 2016 Geplaatst 14 september 2016 Klopt, topic dwaalde beetje af naar de oude app die dus blijkbaar nog ergens te vinden is. Jij hebt de nieuwe (intro genaamd ) De nieuwe komt in maart 2017.
rnijenhu Geplaatst 14 september 2016 Geplaatst 14 september 2016 En dan bedoel je de nieuwe versie van de intro app
Twentse Mug Geplaatst 14 september 2016 Geplaatst 14 september 2016 En dan bedoel je de nieuwe versie van de intro app zie: https://www.geocaching.com/blog/2016/09/moving-forward-our-plans-for-geocaching-mobile/ voor meer duidelijkheid
Ringeling Geplaatst 15 september 2016 Geplaatst 15 september 2016 (bewerkt) Zoveel meerwaarde in de nieuw te verschijnen app ten opzichte van de oude app zie ik niet. Op mijn iphone laad ik (als basis member) de geocaches in een bepaald gebied in de app. Een multicache kan ik via de app openen in de Safari iPhone browser en die opslaan in de leeslijst voor offline gebruik. Dat werkt uitstekend! Zo cache ik al jaren papierloos, met genoegen. De oude app krijgt geen updates meer, maar dat is geen probleem, want alle opties die ik graag gebruik (o.a; veldnotities om in het veld te loggen, zodat ik ze thuis kan afwerken in de juiste volgorde) doen het prima. De nieuwe app heb ik ook op de iPhone 4s, maar die werkt erg traag en daar zitten beperkingen ingebouwd voor mij als basis member, die in de oude app niet zitten. Dus ik blijf lekker met de oude app werken! 15 september 2016 bewerkt door Ringeling
Aanbevolen berichten