Spring naar bijdragen

Reflector Bij Nachtcache


anharu

Aanbevolen berichten

op dit forum is veel kennis aanwezig dus vandaar deze misschien overbodige vraag.

Ik wil een Nachtcache gaan plaatsen op een plaats waar al een aantal caches liggen, maar worden de reflectoren als een virtueel of als een physiek punt gezien m.b.t. De 161meter regel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Inderdaad, een spoor van reflectoren wordt niet aangeduid met coördinaten, maar bij elke cache geldt wel dat je (voldoende) gebruik moet maken van de gps.

Daarom zal de reviewer waarschijnlijk van je vragen om aan het begin van het spoor en/of bijvoorbeeld bij een verandering van richting, afhankelijk van de lengte van de route, één of enkele waypoints in de route aan te brengen.

Aangezien een reflector iets is wat je plaatst ten behoeve van de cache is dat een "physical waypoint" en dan geldt, net als voor de cache zelf, de 161 meter richtlijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt misschien wel plausibel van Sivota maar.....

 

Ik heb er nog nooit van gehoord dat de reflector als Physcal Waypoint opgevoerd moet worden of opgevoerd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt bij nachtcaches ook niet altijd naar reflectoren gezocht en, zoals gezegd, een heel spoor hoef je niet te markeren.

Wellicht kun je daarom wat moeilijke punten, betreffende de 161 meter regel omzeilen.

Voorbeelden van caches waar de waypoints wel, zoals ik omschreef, zijn aangegeven (alleen het eerste of de gehele route): http://coord.info/GC2A0NA en http://coord.info/GC17GWX

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...