Diederikus Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Mijn entomologische kennis is nogal bescheiden. Welk insect is dit eigenlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geowandelaar Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Een artistieke bar code? Of een gezicht gegeven computer bug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Ik mis bij dit exemplaar de kenmerkende cijfer-lettercombinatie onder de kont. Nou valt er niets te discoveren :-/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 (bewerkt) De veronderstelling dat dit een insect is berust op kokervisie. Muggles hebben geen verwantschap met muggen. Het is een prenatale s ukkel die ligt te juichen omdat hij weldra zijn moeder gaat discoveren. 4 mei 2016 bewerkt door Odlaniger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrike2 Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Platgereden zebra?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 De zebra's hier in de stad zijn allemaal platgereden door overstekend wild. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Axialinea bestia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
no-name Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Overduidelijk een scacherabee (weet niet of ik het goed geschreven. Ben niet zo goedin Latijns) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Ik ga ook voor het vliegend hert. Maar bij nader inzien kan het ook Kermit de kikker zijn in een streepjes t-shirt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Het is de de heilige pillendraaier (Scarabaeus sacer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Het blijft een mysterie, volgens mij hebben kevers 6 poten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 (bewerkt) Geheel terecht, de geocache kever komt handen te kort 5 mei 2016 bewerkt door thex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rnijenhu Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Barcode? Of een slecht werkende printer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 5 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2016 Barcode? Of een slecht werkende printer...... Een vliegenmepper kan het niet wezen, dat geeft een ruitjespatroon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Volgens mij is het een springende miss Piggy in badpak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden