barnold Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 ik krijg sinds donderdag geen mail van geocaching.com meer binnen op mijn mailaccount bij planet.nl geen notificatie van nieuwe caches, geen logs van caches op de watchlist etc. ik heb daarnet mijn primaire mail adres op de gc site omgezet naar een gmail.com adres en dan komen de mailtjes daar wel binnen, op mijn gmail heb ik nu ook een" doorsturen naar mijn planet.nl adres" gezet en dat werkt. dus rechtstreeks van gc komt er geen mail binnen en via de omweg van mijn gmail account wel. mailtjes van andere afzenders komen wel bij mijn planet account binnen. wat is hier aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefandD Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Spamfiler van Planet.nl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lemonjr Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 (bewerkt) Aha! Ik heb dit ook... En ik zit bij Telfort. Precies hetzelfde: de laatste mail was van donderdag. Ik heb het op dezelfde manier opgelost, maar zou ook liever zien dat het weer op de 'gewone' manier ging. Iemand een idee hoe dit komt? Heb ook aan een spamfilter gedacht, maar: a ) dat is dan 'opeens' nieuw b ) dat is dan dus zowel bij Planet als bij Telfort (en dus ook bij KPN?) c ) dat is dan een spamfilter dat 'boven' de mailboxen hangt, want de mail komt echt niet in mijn box binnen - ook niet in Spam dus... Bedankt, Lemonjr 7 februari 2016 bewerkt door lemonjr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 7 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2016 lemonjr beschrijft precies mijn situatie voor een adres bij planet.nl trouwens ik merk nu dat maar een deel van de vanuit gmail doorgezonden mailtjes in mijn planet mailbox aankomt. andere worden geweigerd. en ik zie nog geen patroon. soms twee logs achter elkaar voor eenzelfde cache. de een wordt geaccepteerd door planet, de andere geweigerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Bij Xs4All (ook van KPN) komt alles gewoon binnen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naj16 Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Ik vond het al zo stil. Ik krijg ook geen GC mail meer binnen via planet. Wacht nog even rustig af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Heb Telfort en gelukkig geen problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lemonjr Geplaatst 7 februari 2016 Share Geplaatst 7 februari 2016 Kijk, dat is dan weer wonderlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 8 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2016 ik heb met de klantenservice van kpn (mail) gebeld. ze weten niets te verzinnen. en denken dat het aan gc ligt. daar geloof ik niets van vooral niet omdat er bij het doorsturen vanuit gmail ook zoveel weigeringen zitten, zie post #4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Hier ook een probleem met notificaties van verstuurde e-mails (bij planet.nl). Ik kijk het even aan, want ik zie meer postjes verschijnen over het gebrek aan notificaties hier en daar. Als het probleem bij GC.com ligt dan neem ik aan dat er in de komende dagen veel klachten komen en het probleem wordt aangepakt of dat op de (Groundspeak)forums wel een soort van uitleg verschijnt hoe verder te handelen. Zo niet, dan ga ik ook de provider bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Je kunt ook checken of GS niet op 1 van de black lists is terecht gekomen. Sommige providers gooien dan ook de deur dicht, hoewel dit niet random zal zijn.http://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=blacklist%3awww.geocaching.com&run=toolpage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PnavE_81 Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Ik zag op het forum van .com ook al een aantal meldingen in dit draadje: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=337202 lijkt me handig om daar je melding ook te doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lemonjr Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Goede tip. Ik heb het nu in drie draadjes aldaar gemeld. Geocaching staat volgens deze site [https://telfortblacklist.kpnmail.nl/] NIET op de blacklist. Dus daar ligt het niet aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barry Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 Bij Ziggo trouwens nergens last van, de (ongewenste) mails van GC blijven binnenkomen, dus aan GC ligt het zeker niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mallorca Geplaatst 8 februari 2016 Share Geplaatst 8 februari 2016 (bewerkt) Ook ik ontvang helemaal niks meer Geen Foundlogs, write notes, DNF logs ,notifications van nieuwe caches.. Ik zit ook bij Telfort Alle andere gewone mail ontvang ik wel ,alleen van de officiele geocaching.com niets. Om gek van te worden..als iemand weet hoe ik dit kan oplossen,heel graag! GIO53 Rotterdam 8 februari 2016 bewerkt door Mallorca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden