Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik krijg sinds donderdag geen mail van geocaching.com meer binnen op mijn mailaccount bij planet.nl

geen notificatie van nieuwe caches, geen logs van caches op de watchlist etc.

 

ik heb daarnet mijn primaire mail adres op de gc site omgezet naar een gmail.com adres en dan komen de mailtjes daar wel binnen,

op mijn gmail heb ik nu ook een" doorsturen naar mijn planet.nl adres" gezet en dat werkt.

dus rechtstreeks van gc komt er geen mail binnen en via de omweg van mijn gmail account wel.

 

mailtjes van andere afzenders komen wel bij mijn planet account binnen.

 

wat is hier aan de hand?

ReizenReizen

Geplaatst (bewerkt)

Aha! Ik heb dit ook... En ik zit bij Telfort. Precies hetzelfde: de laatste mail was van donderdag.

Ik heb het op dezelfde manier opgelost, maar zou ook liever zien dat het weer op de 'gewone' manier ging.

Iemand een idee hoe dit komt? Heb ook aan een spamfilter gedacht, maar:

a ) dat is dan 'opeens' nieuw

b ) dat is dan dus zowel bij Planet als bij Telfort (en dus ook bij KPN?)

c ) dat is dan een spamfilter dat 'boven' de mailboxen hangt, want de mail komt echt niet in mijn box binnen - ook niet in Spam dus...

 

Bedankt,

Lemonjr

bewerkt door lemonjr
Geplaatst

lemonjr beschrijft precies mijn situatie voor een adres bij planet.nl

trouwens

ik merk nu dat maar een deel van de vanuit gmail doorgezonden mailtjes in mijn planet mailbox aankomt. andere worden geweigerd. en ik zie nog geen patroon.

soms twee logs achter elkaar voor eenzelfde cache. de een wordt geaccepteerd door planet, de andere geweigerd.

Geplaatst
Ik vond het al zo stil. Ik krijg ook geen GC mail meer binnen via planet.

Wacht nog even rustig af.

Geplaatst

ik heb met de klantenservice van kpn (mail) gebeld. ze weten niets te verzinnen.

en denken dat het aan gc ligt. daar geloof ik niets van vooral niet omdat er bij het doorsturen vanuit gmail ook zoveel weigeringen zitten, zie post #4

Geplaatst

Hier ook een probleem met notificaties van verstuurde e-mails (bij planet.nl).

Ik kijk het even aan, want ik zie meer postjes verschijnen over het gebrek aan notificaties hier en daar.

Als het probleem bij GC.com ligt dan neem ik aan dat er in de komende dagen veel klachten komen en het probleem wordt aangepakt of dat op de (Groundspeak)forums wel een soort van uitleg verschijnt hoe verder te handelen.

Zo niet, dan ga ik ook de provider bellen.

Geplaatst (bewerkt)

Ook ik ontvang helemaal niks meer

 

Geen Foundlogs, write notes, DNF logs ,notifications van nieuwe caches..

 

Ik zit ook bij Telfort

Alle andere gewone mail ontvang ik wel ,alleen van de officiele geocaching.com niets.

Om gek van te worden..als iemand weet hoe ik dit kan oplossen,heel graag!

 

GIO53 Rotterdam

bewerkt door Mallorca

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...