Jump to content
  • 0
Jentiesmarty

Gadgetcaches

Question

Hoi geopeople,

Ik heb deze vraag ook al in de chat gesteld en kreeg al leuke tips:) (aardige luitjes!) maar weten jullie een aantal leuke gadgetcaches in Nederland?

Beetje zoals de Pietje-caches, de kiepen van Beels (! Deze is zó tof en mooi!), high voltage (geoknarf), geo-daancaches,zuivercaches?

Oftewel de meer technische caches:) alvast super bedankt!

Teamjentiesmarty

13 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Hallo Iets te joviaal,

Ik heb je vraag drie keer gelezen en snap je nog steeds niet.

Maar misschien helpt het aantal favorieten bij een cache je iets?

Gr.

• 0

Ik denk dat de vraag wel aardig duidelijk is. Volgens mij zoekt Team Jentiesmarty caches die qua cache/doosje/kistje/waypoints bijzonder zijn, dus die op een bijzondere/speciale manier bereikt, geopend of gevonden moeten worden. Dus niet het gewone kistje op het eindpunt, maar iets speciaals, iets bijzonders.

Edited by Peetee

• 0

Dank Peetee , dat is precies wat ik bedoel!

En geachte Flo van Co, n.a.v. van uw bovenstaande reactie inzake mijn vraag betreffende de gadgetcaches wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie. Maar wellicht begrijpt u dat deze informatie lichtelijk overbodig is aangezien dit een algemeen bekend geogegeven is. Hoogachtend, teamjentiesmarty

• 0

Misschien de Opslot serie in Zwolle, de caches van TCRL in Asten of de puzzels van roykuh in de buurt van Mierlo?

• 0

Migchels-Breugel tradi's en mysteries in Son en Breugel.

gjmverhelst in Sint Oedenrode.

• 0

Dank voor de reacties! We gaan morgen naar die van Royke vlakbij Mierlo, Nuenen:) super veel zin in!

Ha, heel veel plezier! Doe jezelf een plezier en rij in ieder geval ook even langs Minions Wereld (en als je tijd over hebt Tandenknarsen) in Son. Van Migchels-Breugel.
  • Upvote 1

• 0

Dank voor de reacties! We gaan morgen naar die van Royke vlakbij Mierlo, Nuenen:) super veel zin in!

Ha, heel veel plezier! Doe jezelf een plezier en rij in ieder geval ook even langs Minions Wereld (en als je tijd over hebt Tandenknarsen) in Son. Van Migchels-Breugel.

Net terug en zowel Roykes caches gedaan als de minions en tandenknarsen:) super erg genoten van alle kunstwerken!

Wat is cachen toch een leuke hobbie:)