Spring naar bijdragen

Gadgetcaches


Jentiesmarty

Aanbevolen berichten

Hoi geopeople,

 

Ik heb deze vraag ook al in de chat gesteld en kreeg al leuke tips:) (aardige luitjes!) maar weten jullie een aantal leuke gadgetcaches in Nederland?

Beetje zoals de Pietje-caches, de kiepen van Beels (! Deze is zó tof en mooi!), high voltage (geoknarf), geo-daancaches,zuivercaches?

Oftewel de meer technische caches:) alvast super bedankt!

 

Teamjentiesmarty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat de vraag wel aardig duidelijk is. Volgens mij zoekt Team Jentiesmarty caches die qua cache/doosje/kistje/waypoints bijzonder zijn, dus die op een bijzondere/speciale manier bereikt, geopend of gevonden moeten worden. Dus niet het gewone kistje op het eindpunt, maar iets speciaals, iets bijzonders.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Peetee , dat is precies wat ik bedoel!

 

En geachte Flo van Co, n.a.v. van uw bovenstaande reactie inzake mijn vraag betreffende de gadgetcaches wil ik u vriendelijk bedanken voor uw reactie. Maar wellicht begrijpt u dat deze informatie lichtelijk overbodig is aangezien dit een algemeen bekend geogegeven is. Hoogachtend, teamjentiesmarty

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reacties! We gaan morgen naar die van Royke vlakbij Mierlo, Nuenen:) super veel zin in!

Ha, heel veel plezier! Doe jezelf een plezier en rij in ieder geval ook even langs Minions Wereld (en als je tijd over hebt Tandenknarsen) in Son. Van Migchels-Breugel.
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dank voor de reacties! We gaan morgen naar die van Royke vlakbij Mierlo, Nuenen:) super veel zin in!

Ha, heel veel plezier! Doe jezelf een plezier en rij in ieder geval ook even langs Minions Wereld (en als je tijd over hebt Tandenknarsen) in Son. Van Migchels-Breugel.

Net terug en zowel Roykes caches gedaan als de minions en tandenknarsen:) super erg genoten van alle kunstwerken!

Wat is cachen toch een leuke hobbie:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...