Spring naar bijdragen

Spam Vanaf De Mailservers Van .com?


Peetee

Aanbevolen berichten

Op Twitter wordt vanavond door meerdere geocachers melding gemaakt van spam vanaf de mailservers van .com. Hebben jullie hier ook last van?

 

Advies: zeker niet op het linkje klikken! Want je zou zomaar een virus of een ander soort malware binnen kunnen halen.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het gaat om dit soort mailtjes:

 

CYToSy0WsAEHdHk.png

 

 

Ik heb ze zelf ook nog niet gehad, maar waarschijnlijk komen ze dus via het nieuwe berichtensysteem.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog nooit mail of berichten gehad van .com via het nieuwe berichtencentrum. Die sturen volgens mij alleen maar de nieuwsbrief, als je je daarvoor aangemeld hebt. Ik heb zelf wel berichten gestuurd naar andere cachers en ook enkele berichtjes gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Je heb het inmiddels zelf gedaan, zie ik. ;)

Het gekke is dat ik helemaal niets zie. Dacht dat het aan mijn ad-blocker lag, maar dat is het ook niet. Vreemd.

 

 

Inderdaad raar. Als je hier klikt, zie je hem dan wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Je heb het inmiddels zelf gedaan, zie ik. ;)

 

Het gekke is dat ik helemaal niets zie. Dacht dat het aan mijn ad-blocker lag, maar dat is het ook niet. Vreemd.

Inderdaad raar. Als je hier klikt, zie je hem dan wel?

Dank je Peetee, nu zie ik het bericht prima. Wat er fout gaat in mijn virtuele Fort Knox omgeving is me nog even een raadsel. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet zozeer de e/mail als wel als het niete message centre van grondpraat, waar ze zo tros op zijn, en alle aandacht aan besteden terwijl nietmand daar op zit te wachten.

Ik heb begrepen dat reviewers het message center zelfs uit kunnen zetten.

 

Lang heb ik me afgevraagd waarom iemand toch reviewer zou willen worden. Het enige wat ik er van mee kreeg is dat je hoe dan ook een hoop gezeik over je heen kreeg. Tijdens het geocoin fest zag ik dat het de manier is om een aantal leuke internationale contacten op te doen, de lol daarvan snap ik dan weer wel. En nu ik te gehoord heb dat je als reviewer het message centre uit kan zetten zou ik zelf ook wel reviewer willen worden.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het even gemeld en kreeg de volgende mail zojuist van GS:

 

Hello -

Thank you for contacting Geocaching HQ.

Geocaching HQ is aware that one user created multiple accounts and logged caches with a link to a website. Do not click the link provided in the email.

We have several developers looking into the issue and seeking a possible solution. All of the spam accounts are locked and all of the bogus logs will be deleted by HQ within the next few days. Feel free to delete any logs you encounter in the meantime. Thanks for your patience and understanding. Go out and play!

Please let me know if I can help you with anything else.

 

Janelle
Geocaching Community Manager

Als het goed is worden de berichten dus binnenkort vanzelf verwijderd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...