barny Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 je heb gelijk, hij heeft een hoop small en regular caches in natuurgebieden geplaatst, heel fantasieloos volgende keer eerst goed kijken voordat je weer iets stoms gaat zeggen, Dagwacht Barny
Dagwacht Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 Daar kunnen we dus eindeloos over blijven discussiëren. Omdat iets in een natuurgebied ligt en geen micro is, is het niet fantasieloos. Iemand naar een (mooie) plek brengen in de bebouwde kom en de titel Stip meegeven, kennelijk wel.
barny Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 er is gewoon geen discussie als je iets begrijpt van het spelletje geocaching dan is het verschil tussen een geocache en geotrash levensgroot Barny
Dagwacht Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 Dat is jouw interpretatie, dat weten we inmiddels wel.
barny Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 Nee hoor, dat is niet mijn interpretatie, dat is weten wat het verschil tussen geocaching en geoprutsen is, Barny
Odlaniger Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 Tja, dan word ik een beetje benieuwd wat Briansnat heeft gelegd. 361 caches. In 2008 gestopt met het plaatsen van multi's, daarna voornamelijk traditionals. Relatief weinig favo's en korte foundlogs. Om een beter oordeel te kunnen geven zullen we ter plekke moeten kijken.
Diederikus Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 Iemand naar een (mooie) plek brengen in de bebouwde kom en de titel Stip meegeven, kennelijk wel. In kan me geen situatie voorstellen waarin de programmeur van googlemaps de schoonheid van de locatie in zijn algoritme zal opnemen. Kortom, je kunt net zo goed een pijltje gooien naar de kaart van een bebouwde kom. Iedere schoonheid die je daar aantreft berust op louter toeval.
Dagwacht Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 Het door Google toepassen van een algoritme voor het bepalen van de plaatsnaam op de kaart is nog niet vastgesteld. Het kan evengoed op een andere manier zijn/ worden bepaald.
Diederikus Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 (bewerkt) Het door Google toepassen van een algoritme voor het bepalen van de plaatsnaam op de kaart is nog niet vastgesteld. Het kan evengoed op een andere manier zijn/ worden bepaald. Naar aanleiding van de enige stip op de kaart die ik ooit gedaan heb, heb ik met zekerheid kunnen vaststellen dat schoonheid van de plaats niet in het algoritme is opgenomen. 21 december 2015 bewerkt door Diederikus
Odlaniger Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 Kwoot: "Naar aanleiding van de enige stip op de kaart die ik ooit gedaan heb, heb ik met zekerheid kunnen vaststellen dat schoonheid van de plaats niet in het algoritme is opgenomen." Het is aan de legger om er iets moois van te maken. Daar zijn voorbeelden van.
brouwertjes Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 Geweldig zo'n simplistische uitspraak van Diederikus. Wanneer we nu http://coord.info/GC56VER als referentiekader nemen dan kunnen we dus met een zelfde simplistische gedachte concluderen dat de stippen op de kaart caches van hogere kwaliteit zijn dan 'wijze lessen'. 3
Odlaniger Geplaatst 21 december 2015 Geplaatst 21 december 2015 Brouwertjes, je maakt weer dezelfde fout waar je om bekend staat. Je speelt weer op de man. Jouw voorbeeld is een PMO cache. Daar hebben echte geocachers dus niets mee. Ik vermoed dat jij allergisch bent voor wijze lessen, je bent te zelfverzekerd vanwege het aanvoeren van de FTF lijst. Een authentieke geocacher zal je nooit worden. Geocachen is geen wedstrijd. Geocachen heeft niets te maken met statistieken, maar dat zal jij nooit begrijpen.
Sivota Geplaatst 22 december 2015 Geplaatst 22 december 2015 @Odlaniger Eh... en dat is niet op de man spelen? 1
Diederikus Geplaatst 22 december 2015 Geplaatst 22 december 2015 En Blutch ligt natuurlijk in een deuk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden