Spring naar bijdragen

Stip Op De Kaart Leeft Nog Steeds


Blutch

Aanbevolen berichten

Bij nader inzien had ik inderdaad beter kunnen zwijgen. Ik had beter moeten weten, verspilde energie was voorspelbaar. Noem het maar jeugdige onbezonnenheid.

 

Jouw Leeuwardense verwijzing kan ik niet plaatsen, of het moet gaan om Sietze de Vries. De bekendste midvoor van AGOVV, die met de bal op zijn voorhoofd het halve veld over rende om vervolgens te scoren.

 

Fijn in ieder geval, dat je gewoon terug komt.... Daar ging het om. Al het andere is van veel minder belang.

 

Zodra we buiten de landsgrenzen komen (Dagwacht met Jeruzalem en ik met Leeuwarden) dan wordt het moeilijk voor de metacaching mannen om het draadje nog te volgen.... hahaha..... Dat is wel duidelijk. Dat komt er van als je een heel jaar niets anders gedaan hebt dan caches keuren in Helenaveen of Vuilendam..... Dat is niet bepaald blikverruimend... :-) :-)

 

Ik schreef Leeuwarden, omdat ik het had over kaatsen en de bal verwachten. En aangezien hier in de Alblasserwaard en waarschijnlijk ook in Apeldoorn weinig gekaatst wordt moest ik refereren aan Leeuwarden, waar dit wél het geval is. Hier in onze mooie Waard gooien ze met koeienvlaaien, want die zijn er in overvloed en die kunnen je ook behoorlijk raken tussen de ogen..... Sietze de Vries staat als voetballer niet direct op mijn netvlies gebrand maar als ik jou goed begrijp kon hij de bal ook goed raken en hield hij hemzelf langdurig tussen de ogen, kennelijk zonder daarbij enige vorm van pijn te ervaren.....

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou, TT ... het wordt dan tijd dat je toch eens richting Helenaveen gaat want die streek is echt niet zo saai. De Groote Peel ligt om de hoek! In de buurt ligt de multi Parel van de Peel, een fraaie wandeling.

Vuilendam ken ik niet (maar Google is your friend). Dat moet bij TT om de hoek zijn, en wie weet is het daar ook interessanter dan de naam doet vermoeden?

 

BTW misschien heb ik de bijdragen van Dagwacht niet goed genoeg gelezen maar ik denk dat hij refereert aan Bethlehem? Ken uw klassiekers ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BTW misschien heb ik de bijdragen van Dagwacht niet goed genoeg gelezen maar ik denk dat hij refereert aan Bethlehem? Ken uw klassiekers ;)

Odlaniger vernoemde Jeruzalem. Het gebeuren in Jeruzalem was inderdaad wat later dan hetgeen 2016 jaar geleden in Bethlehem gebeurde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Aragorn, ik heb de boeken van Toon Kortooms over de Gebroeders Beekman destijds in mijn jeugd verslonden. :-) De mannen waren mijn helden! De omgeving werd dermate fraai omschreven, dat het daardoor gevormde beeld van de Peel voor eeuwig op je netvlies staat.... Wij hebben er regelmatig lange wandelingen gemaakt, maar dat was ruim vóór de geocachingperiode.... Je kunt trots zijn in die buurten te mogen wonen! Vuilendam is een gehucht bij Ottoland en heeft, behalve het lekkerste boerenijs uit de Alblasserwaard weinig te bieden..... Multi's ken ik er niet, maar er zijn wel mooie fietsroute's uitgezet met traditionals, die de plek aandoen en die ik van harte kan aanbevelen, alhoewel ik weet, dat jij daar om jouw moverende redenen niet koud of warm van wordt. Het jammerlijke bij keurmeesters van MC is, dat zij keuren van achter een computer met boven op de printer hetzij een kop koffie of een klein borreltje en je zult het toch met me eens zijn, dat je blikveld daardoor niet echt wordt verruimd.... gringrin. Ik zal eens kijken of Helenaveen een "Stipcache" heeft.... Dan moeten we het dorp op doorreis toch weer eens aandoen...... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar Ottoland ligt weet natuurlijk iedereen! Ah, tussen Gorinchem en Schoonhoven!

 

Het lijkt me een heel goed idee dat mensen pas oordelen over caches als ze die ook echt gedaan hebben, of op z'n minst de omgeving goed kennen. Natuurlijk mag je er ook een mening over hebben op grond van de beschrijving en de logs maar dan maakt het niet altijd een even objectieve indruk ... helaas.

 

Om eens naar de stip terug te keren, misschien moet ik er gewoon eens eentje bezoeken. Ligt er in mijn eigen dorp zo'n stip? Geen idee. In de buurt dan? Ook al geen idee. Mooi werkje voor in de kerstvakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heb ik al eens uitleg gegeven over het keuren van caches voor MC.

Dat wil ik met alle plezier nog eens doen, maar niet in dit draadje over stippen.

 

Aragorn, ik weet niet waar je woont, anders zou ik de dichtstbijzijnde stip die volgens mij de moeite waard is, snel vinden.

Weliswaar vanachter de PC, dus een subjectief oordeel.

Maar mijn oordeel over een cache die ik zelf heb gevonden, is net zo goed subjectief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om eens naar de stip terug te keren, misschien moet ik er gewoon eens eentje bezoeken. Ligt er in mijn eigen dorp zo'n stip? Geen idee. In de buurt dan? Ook al geen idee. Mooi werkje voor in de kerstvakantie.

@Aragorn....Er gaat mogelijk een wereld voor je open..... :-) Helaas hebben wij wél moeten ervaren, dat niet ieder dorp of buurtschap een creatieve geest herbergt, die energie gestoken heeft in een stip, die je je verdere cacheleven bijblijft.... Toch zijn we wel bij een paar stippen geweest, die beslist de moeite waard zijn. Was het niet de cache zelf, dan toch wel de plek..... Maar ik moet eerlijk zijn, zeker aan de vooravond van Kerstmis..... Ze waren in de minderheid..... ! Samenvattend.... schoenmakertje, houd je bij je leest en zoek tijdens de kerstvakantie een paar mooie multi's of rondwandelingen op.... Daar word jij vast blijer van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou leuker zijn als de lijst ook wordt bijgehouden...

Ik zou zeggen klick op de link die ik er bij heb gevoegd en je heb ze allemaal .

Maak er pq van en haal ze binnen op je gps kan je ze ok nog ff zien op de kaart waar ze allemaal zijn .

 

 

EN dan heb toch wel DE grootste trail van NL ....

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...