Spring naar bijdragen

Wat Doen Jullie Met Trackables Die Je In Een Cache Tegenkomt?


Peetee

  

76 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doen jullie als je in een cache een Trackable tegenkomt?

    • Niets. TB's e.d. zeggen me sowieso niets.
      7
    • Ik discover de aanwezige trackables, maar ik neem eigenlijk nooit iets mee.
      6
    • Ik kijk even of er voor mij iets interessants bij zit, en die neem ik dan mee.
      25
    • Ik neem alle trackables mee en zet ze uit in een of meer andere caches.
      12
    • Ik neem ze mee, lees de opdracht en probeer deze zo goed mogelijk uit te voeren.
      26


Aanbevolen berichten

tja, TB's zijn er niet voor om iedereen een kans te geven om er 1 te zien, maar om te reizen. Als 1 persoon ze allemaal meepakt en ze ook netjes allemaal snel weer op pad stuurt (uiteraard met het in ogenschouw nemen van de missie van de tb), dan is daar niets mis mee. waar denk je trouwens dat de T van TB voor staat? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Andere bezoekers!?

Als die andere bezoekers ooit eens geld hebben besteed om zichzelf en hun hobbygenoten te plezeren met een tb of coin, en heb lef hebben om hem op reis te sturen, vinden het vast niet erg als hun tb of coin op reis.gaat, alle profiteurs die bang zijn om geld te inversteren of hun gekochte coins niet.op reis durfen te sturen kunnen bepaalde delen van mijn zitvlees kussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ze laten reizen.

Wij lopen veel langere wandelmulti's en daar reizen ze sowieso meestal minder snel uit door omdat die vaak minder bezocht worden.

Dat is een voorbeeld van gedrag van mij dat echt is veranderd sinds ik hier op het forum schrijf. Ik zie tb's nu echt als reiziger en niet zoals eerst ook als ruilobject.

 

Nu vind ik het zelf wel leuk om ze te vinden, heb dus vaak iets in de cachetas, dus meestal stop ik ook wel iets terug.

 

Bij heel populaire vaak bezochte caches neem ik er meestal maar 1 mee.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Hallo,

 

Ik kijk of er leuke bijzitten en kijk via mijn telefoon wat de opdracht is. Als ik daar aan kan voldoen neem ik hem mee, anders Discovery ik hem en maak een foto.

Wel loop ik tegen hetzelfde probleem aan dat het lastig wordt om er soms weer eentje kwijt te raken domweg om ik geen geschikte locatie vind op korte termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik kijk of er leuke bijzitten en kijk via mijn telefoon wat de opdracht is. Als ik daar aan kan voldoen neem ik hem mee, anders Discovery ik hem en maak een foto.

Wel loop ik tegen hetzelfde probleem aan dat het lastig wordt om er soms weer eentje kwijt te raken domweg om ik geen geschikte locatie vind op korte termijn.

 

Als een TB maanden in een cache blijft liggen schiet het reizen nog minder op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem altijd alle TB's en coins mee, uitgezonderd de idioot grote TB's. TB's willen namelijk reizen. Ik laat ze over het algemeen ook binnen 2 weken wel weer ergens achter, maar ben wel kieskeurig in wat voor cache. Bv. niet in caches die op drukke plekken liggen of erg opvallend zijn. Ook niet in caches die te vies zijn van binnen. De opdracht bekijk ik meestal pas bij het loggen. Over het algemeen zijn er niet zo heel veel TB's met specifieke reisopdrachten. En anders maakt een kleine verplaatsing binnen Nederland ook niet zo veel uit.

 

Toevallig vandaag nog een TB op de eindbestemming afgeleverd in Langeraar. Dat vind ik dan wel weer leuk en geeft je een extra doel voor die dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

... alle profiteurs die bang zijn om geld te inversteren of hun gekochte coins niet.op reis durfen te sturen kunnen bepaalde delen van mijn zitvlees kussen

Hoe moet je dit stukje nu opnemen??? Mensen die dus een trackable kopen - gewoonweg omdat hij/zij hem mooi vindt - maar deze niet op pad sturen - voor om het even welke reden - zijn profiteurs?????

 

Kom dan maar hier met een bepaald deel van je zitvlees. :clown: Ik heb hier nl. vele mooie trackable coins in huis liggen die ik bewust niet op pad stuur. Er zitten dure stukken tussen en zie het niet zitten dat deze gestolen worden of gewoon verloren gaan. Ik heb deze dan ook gekocht gewoonweg omdat ik ze mooi vind en hier mooi in een etalagekastje staan. Puur voor mezelf dus. :kisss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gisteren wat verkeerds gegeten dus bepaalde delen van mij kunnen wel intense schoonmaak gebruiken, wanner ben je thuis?

 

maar oke, iets duidelijker hoop ik, zelf heb ik namelijk ook vele ongeactiveerde coins in een verzamelmap die blijven daar naast mijn mappen met postzegels en (oude) munten.

waar ik op doel is dat ik veel onnadenkende stumpers een iets van een cache (meestal bij huis) plaatsen die enkel tot doel hebben om andermans eigendommen te gijzelen, als ruilobject te dienen als makkelijke nietszeggende discuffer puntje bij hun voortuin

als ik dan in hun profiel kijk staat er meer dan regelmatig geen eigen TB of Coin bij hun naam, en als er dan wel een TB of Coin staat hebben houden ze die angstvallig vast

ik vind het erg raar dat je beweert TB's en Coins leuk te vinden, maar niet het lef heeft om op reis te sturen echter wel als zijnde profiteur de TB's en Coins van andere mensen, je collega hobbygenoten notabene, wil vasthouden om te "verhandelen" in je eigen voortuin, daar kan ik dus met mijn verstand niet bij. tegen die groep ageer ik dan ook.

Ben er van overtuigt als je echt een tb en Coin liefhebber bent er zelf ook een stel op reis heb en het leuk vind om te zien in welke cache's ze belanden, en het niet leuk vind om te merken dat hij wel gediscuffert word in een gevangenis maar niet meegenomen word om dat de bezoekende prutsers niets meehadden om te "verhandelen"

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

" Vroeger" deed ik alle TB/coins discoveren die ik zelf tegenkwam ( zelfs die in mijn eigen cache gedropt waren ). Nam ze ook altijd mee om verder te reizen maar sinds ik op een event, lijsten heb zien langsvliegen en hele zakken vol met TB's/coins ben ik daarvan "genezen" :wink2:

 

Ik neem zeker TB's en coins mee om te laten reizen, als ik weet dat ik op korte termijn die ook weer op een goede plek kan droppen. Goede plekken met fatsoenlijk grootte cachebehuizing zijn schaars te vinden.

 

TB's die in een cache liggen die zelden bezocht wordt neem ik zeker mee, andersom zal ik ze daar zeker niet in droppen. ( misschien de concurrentie van een gemeenterace :ph34r::nono:^^ )

 

Zelf heb ik ook genoeg rondzwerven en ook al genoeg kwijtgeraakt. sommige al kort na de drop in de USA zonder km's gemaakt te kunnen hebben. Dat is het risico van het vak, ik gok dat die kinderen er blij mee zijn.

De speciale thema coins die ik heb laat ik ook niet "los" die neem ik mee als ik zulke thema caches bezoek om daar een visit te doen. Hebben ze een eigen verhaal :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ola !

 

Ik discover niet alles maar alleen de TB's die ik leuk vind. De gene die heeeeeel leuk zijn gaab met mij op pad. Ze gaan dan eerst langs een aantal andere caches alvorens ze weer gedropt worden.

 

Soms krijg ik (bv op een event) een handje vol TB's. Die gaan meestal allemaal in mijn eigen caches.

 

Oh enne, ik post van alles wat gelogd wordt door mij een foto. Da's wel zo leuk voor de TB-Owner...

 

 

Cheeeeeeeeeers

 

Jecepede

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...