Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Al jarenlang staan de Duintoppers met kop en schouder bovenaan wat betreft het aantal favorieten op hun caches

Vandaag hebben de Duintoppers als eerste Nederlandse team 10000 favo's ontvangen op hun caches. Niet verwonderlijk natuurlijk want er zitten heel wat pareltjes tussen.

Dat is toch wel een dikke felicitatie waard.

• Top! 4
Geplaatst

Dat is zeker een felicitatie waard.

Ik heb slechts enkele van hun caches bezocht, maar dat was zeer de moeite waard.

Het is mooi dat je andere geocachers zo van je creativiteit kunt laten genieten.

Proficiat Duintoppers :thumbup:

• Top! 1
Geplaatst

Oók dat gaan we vieren DIed. Ik heb 2084 al in de agenda gezet.

Vandaag hebben we het over de 10.000e van de Duintoppers :holiday:

Kikker

Geplaatst

Duintoppers van harte gefeliciteerd.

Deze zomer zeilen wij weer op de Zuid-Hollandse en Zeeuwse wateren.

Hopen ook dan weer van jullie mooie en interessante caches te mogen genieten.

marieholm

Geplaatst

Gefeliciteerd met het aantal Favo's.

Wonen in de provincie Groningen,maar hebben een paar jaar geleden cache's van de Duintoppers gedaan tijdens een vakantie.

Toen viel ons de manier van verstoppen en het onderhoud al op.

ZEER VERDIENT

Geplaatst

......en vandaag komt van mij de 10001ste erbij....ik doe net de computer aan om een heel aantal caches van de Duintoppers te gaan loggen. Ze hebben als laatste een prachtige trail gelegden als je dit forum een beetje leest zijn er nogal wat mensen die vinden dat je geen echte geocacher bent als je trailtjes "doet", want dat is niet zoals het geocachen oorspronkelijk bedoeld was....

Haha! Blijven jullie maar lekker achter de computer zitten mopperem, dan "doe" ik de trailtjes wel. Het was prachtig!!! En zo brengen de Duintoppers heel veel mensen naar prachtige gebieden op Goeree Overflakkee, waar je anders niet zo snel zou komen, en weinig van zou weten.

Dus die favorites zijn ZÉÉÉR verdiend. Ook vanaf het forum: hartstikkene bedankt voor al die mooie caches..

• Top! 1
Geplaatst

Is er een overzicht of een programmaatje waarmee je het aantal logjes en favo's in een oogopslag kan zien. Bijvoorbeeld van je eigen caches of die van een ander?

MVG

Hans

Geplaatst

Kijk eens bij de link die DanPan heeft gegeven. Daar kun je veel informatie vinden, misschien ook wel wat jij bedoelt?

Geplaatst

De Duintoppers leggen zeer gevarieerde caches. We hebben prachtige fietscaches van hen gefietst, multies gewandeld, maar ook al heel veel oppikkers gevonden. Veel caches zijn op prachtige plaatsen verstopt. Er zijn caches bij die prachtig verstopt zijn, er zijn ook gewone kokertjes bij.

Er is voor ieder wat wils.

Het team heb ik nog nooit ontmoet, maar men reageert altijd aardig op mails. Waar nodig helpen e met extra informatie.

Kortom, de favo's en felicitaties zijn echt verdiend.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...