Spring naar bijdragen

inbeslaggenomen cache's


barny

Aanbevolen berichten

Ik kreeg net een telefoontje van de militaire politie van de vliegbasis Soesterberg.

Ze hadden mij een keer zien staan om een “pakketje” af te leveren.

Ze hadden het pakketje gevonden en het vliegverkeer stopgezet en vroegen mij wat het was.

Na een tweede telefoontje, inmiddels hadden ze de andere cache ook gevonden, zijn ze iets meer gerustgesteld en hebben aan mij te kennen gegeven dat de twee cache’s worden overgebracht naar het politiebureau in soest waar de eigenaren hem kunnen ophalen

Barny

 

Het gaat om de Verloren spot en rondje Soesterberg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hehehe, das mooi k** Barny. Als je beide caches ophaalt bestaat er ook nog een kans dat je een bekeuring krijgt.

 

Wel geinig natuurlijk om zo'n granaatwerpermunitiekist als cache te plaatsen bij een militair vliegveld.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Ik sterf van angst, maar ik sterf liever dan het te laten merken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Barny....gefeliciteerd met je persoonlijke BVD rapport ;) .

 

Ik denk dat de over de cache: verlaten vliegtuig GCJ40K ook even moet worden nagedacht. ( edit naar aanleiding reactie GR waar ik me best in kan vinden) Het plekje is leuk, maar hij ligt tegen het hek van defensie, dus als ze overmorgen ook hier iets opmerken zal het wel hetzelfde verhaal worden. Om geen negatief beeld over ons zelf af te roepen is het meschien beter... ;)

 

Ik denk persoonlijk dat met de huidige spanningen dit niet de handigste locaties zijn om een cache te leggen :ph34r: , al zijn het zeker voor onbekende hier wel interesante plekjes.

 

Locutus

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertel barny ;)

 

Tussen jouw eerste log en deze mededeling zit wel wat tijd. Wat is er allemaal precies voor spannends gebeurt. ;)

Heeft het heerschap van jouw ontmaagdingslog er iets mee te maken, een geheime infiltrant wellicht ?

:ph34r:

 

Ik ben niet nieuwsgierig hoor......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Flauwekul, dat stilleggen van het vliegverkeer. Het Cairnteam komt er zojuist vandaan en heeft nog net wat TB's en een hitchhiker kunnen snaaien. Er werd gevlogen bij het leven.

Overdrijven is ook een kunst. Maar ja, je moet als lanterfantende marechaussee natuurlijk wel iets alarmerends in je dagrapport kunnen vermelden. Je kunt moeilijk schrijven: We hebben in de berm een kistje gevonden met een paar beertjes erin en een briefje waarop stond dat het een ongevaarlijk onderdeel van een spel is, plus allemaal aantekeningen van liefhebbers die het object hebben gevonden met een gps-apparaat. Nee, dan kun je beter formuleren dat er een mogelijk explosief lag dat gevaar opleverde voor het vliegverkeer en voor de openbare orde en dat met scherpzinnig speurwerk een contactpersoon is achterhaald die werd gelast zich bij de politie te vervoegen om het verdachte voorwerp op te halen met een reprimande toe.

En dan is de werkdag weer vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zichzelf wel positief natuurlijk dat ze destijds het Gele Bussie ff hebben nagetrokken. Dáár kunnen we ons wel iets bij voorstellen.

Op zich niet zo moeilijk natuurlijk. Gewoon het oliespoor volgen. :D

 

Het gehele team is het met GR eens. Ook wij kunnen het ons voorstellen. ;)

 

tot cache,

team Wij Drie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hadden mij een keer zien staan om een “pakketje” af te leveren.

Nu dachten ze natuurlijk dat ze met Al-Quaida te maken hadden, die verplaatsen zich ook vaak in dit soort busjes richting het zuiden :D

 

Jammer voor de dienders dat ze geen MeGa slag geslagen hebben ;)

 

Ruud :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zichzelf wel positief natuurlijk dat ze destijds het Gele Bussie ff hebben nagetrokken. Dáár kunnen we ons wel iets bij voorstellen.

Vanmiddag rond de klok van 2en werd er naar huize Barny’s gebeld door de marechaussee, ze hadden die ochtend een sjofele figuur zien rondscharrelen en div. pakketjes in de grond zien stoppen.

 

Nu resumerend denk ik dat een sjofele figuur heel goed GR geweest kan zijn want 2 TB’s op 10 meter afstand van elkaar is voor GR net zo begerig als wel 10 loopse teefjes voor Tommie de Cairn.

 

Het natrekken van het Gele Bussie is zeer mogelijk gedaan door een oplettende marechaussee met kennis van zaken die, bij het ongetwijfeld secure bestudering de vele vragen beantwoord wil zien van de schitterende staat van dit betreffende voertuig.

 

Op zich niet zo moeilijk natuurlijk. Gewoon het oliespoor volgen. 

Dan ben ik bang dat ze ergens in Houten of Culemborg zullen eindigen :)

 

  ik heb het altijd al gezegd...

 

Ja- ha, wij vinden Astrid is ook lief ;)

 

 

Nu dachten ze natuurlijk dat ze met Al-Quaida te maken hadden, die verplaatsen zich ook vaak in dit soort busjes richting het zuiden

 

ja tot hier :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]Ze hadden mij een keer zien staan om een “pakketje” af te leveren.

Ze hadden het pakketje gevonden en het vliegverkeer stopgezet en vroegen mij wat het was.[...]

@Barny

Jij wordt dus in de gaten gehouden; ze weten je te vinden. Hebben ze al een dossier van je aangelegd?

 

@ lezers

gelukkig werd alleen het vliegverkeer opgehouden. Dat is niet zo erg als de ontruiming van een bejaardentehuis waarbij n.l. nog wel eens - vanwege stress - hartaanvallen voorkomen.

 

@ cacheplaatsers/eigenaren

Hoezo moest Barney in de directe vuurlinie liggen?

Was er op/aan/in de cache dan geen duidelijke naam/adres/telnr waar onze Mil. Pol. iets mee aankon op korte termijn?

Zijn de eigenaren wel aan de politie bekend of heeft die alleen maar de geocacher nick-names of zelfs die niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu dachten ze natuurlijk dat ze met Al-Quaida te maken hadden, die verplaatsen zich ook vaak in dit soort busjes richting het zuiden

 

ja tot hier :D

Als ze maar over je praten dan is het goed, en een beetje reclame is nooit weg..... ;)

En Barny, wij vinden Astrid ook lief.... :yes: Die Danny das pas een :)

Groetjes Marja :wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we het goed begrijpen is er dus een sjofele figuur gesignaleerd die twee kisten in de grond stopte, waarna de speurders besloten Barny te bellen. De alarmmelding resulteerde in de inbeslagname van twee boxen: Verlaten Spot en Rondje Soesterberg.

De betrokken verstopper kan niet GR zijn geweest, ook omdat hij slechts één kist in de grond heeft gestopt en zich verre heeft gehouden van Rondje Soesterberg. Blijft de vraag wie er nog meer aan het graven is geweest. Bin Laden? Misschien dan toch maar het vliegverkeer stilleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast buba&babu

De verlaten spot was met goedkeuring van de MP te soesterberg neer gelegd,dus ik snap alle discusie punten om deze cache niet als er nu aangehaald had moeten worden was dat dat er 2 op 10 meter afstand liggen maar ja wij en niemand eigelijk weet waar een multie cache uitkomt toch!!!!

Wij (buba en babu) richard en geert zijn ex mil. vandaar deze opsessie met oude mil.opjecten en tereinen ga ook eens kijken bij onze Depot 1,2 en 3 net over de grens bij venlo.haha mooie reklame he.of mag dat ook weer niet maar wel weer een discusie punt voor jullie want het lijkt erop dat jullie daar van houden.

groeten buba en babu.

 

ps. gr team bedankt voor de steun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...