Spring naar bijdragen

Nieuwe Berichtensysteem Op Gc.com


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En de functie die in mijn ogen de hoogste prioriteit zou moeten hebben, doet het nog steeds niet. Als je bij logs iemand wilt mailen, moet je nog steeds naar de pagina van de cacher en daar send message kiezen. Dat zou wat moderner kunnen door bijvoorbeeld met je rechtermuisknop klikken op de naam, waarbij send message verschijnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle ideeën kunnen inderdaad worden doorgegeven zoals Sivota meldt óf via de survey die je kan invullen die je ziet wanneer je naar het berichtensysteem navigeert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even een paar berichtjes gestuurd met het nieuwe berichtensysteem, en dat lijkt wel goed te werken. Maar ik krijg geen notificatie van een reactie op een door mij verstuurd bericht. Ook krijg ik op .com bij het inloggen niet een melding dat er een nieuw bericht is. Hebben meer mensen daar last van?

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even een paar berichtjes gestuurd met het nieuwe berichtensysteem, en dat lijkt wel goed te werken. Maar ik krijg geen notificatie van een reactie op een door mij verstuurd bericht. Ook krijg ik op .com bij het inloggen niet een melding dat er een nieuw bericht is. Hebben meer mensen daar last van?

Een melding dat ik antwoord heb gekregen, krijg ik in mijn mailbox. Al staat het bericht zelf er niet bij, wel een link naar de berichtenservice.

Maar inderdaad wanneer je je aanmeldt op de website, krijg je geen melding van een eventueel antwoord. Dat heb ikzelf reeds geopperd via hun survey: bij berichten, het getal van het aantal berichten naast het woord "berichten" of een pop-up.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik heb even een paar berichtjes gestuurd met het nieuwe berichtensysteem, en dat lijkt wel goed te werken. Maar ik krijg geen notificatie van een reactie op een door mij verstuurd bericht. Ook krijg ik op .com bij het inloggen niet een melding dat er een nieuw bericht is. Hebben meer mensen daar last van?

Een melding dat ik antwoord heb gekregen, krijg ik in mijn mailbox.

 

Oké, ik krijg dus ook geen mailtje in mijn mailbox. Ik zal eens proberen dat opnieuw in te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand heeft mij een bericht gestuurd en daar kreeg ik een notificatie van.

Ik gaf antwoord en van de reactie die daarop volgde kreeg ik geen notificatie meer, ik zag dat pas toen ik de message box opende.

Ik kan overigens nu ook de survey niet voltooien, die blijft hangen op vraag twee met een melding dat ik iets moet invullen terwijl ik dat heb gedaan.

Misschien is het systeem overbelast.

Zal het later nog eens proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand heeft mij een bericht gestuurd en daar kreeg ik een notificatie van.

Ik gaf antwoord en van de reactie die daarop volgde kreeg ik geen notificatie meer, ik zag dat pas toen ik de message box opende.

 

Precies, dat had ik ook. Ik kreeg geen notificatie van een reactie op mijn bericht. Blijkbaar is die er ook (nog) niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg tot twee keer toe een mail van een reactie op een bericht van mezelf aan de andere cacher in dezelfde conversatie. (dat waren ook de enige twee berichten)

 

Ik lees dit op het groundspeak forum hierover:

Email notification is not automatically triggered for every message in a conversation; it will only trigger if a message comes in and you do not visit the message Center within a half-hour (there may be some additional rules around that; I would have to check)

bewerkt door Japiejoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Ik merk nu dat indien ik reageer op een ontvangen message via de mail.

Dus reageren op de mail die in de mail box staat, dat deze reactie niet bij de ontvanger binnenkomt.

Je moet dus via het message center reageren anders wordt er niets verstuurd :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...