Spring naar bijdragen

Nieuwe Berichtensysteem Op Gc.com


Aanbevolen berichten

Inderdaad logisch dat een e-mail verstuurd naar noreply@watdanook.nl niet bij de ontvanger terecht komt, maar niet logisch dat dit gebeurt als ik een e-mail vanuit mijn mail-programma beantwoord ... stuur dan geen bericht naar mijn e-mail account of stuur hooguit een kennisgeving dat er een bericht is gestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Inderdaad logisch dat een e-mail verstuurd naar noreply@watdanook.nl niet bij de ontvanger terecht komt, maar niet logisch dat dit gebeurt als ik een e-mail vanuit mijn mail-programma beantwoord ... stuur dan geen bericht naar mijn e-mail account of stuur hooguit een kennisgeving dat er een bericht is gestuurd.

Het ging hier toch ook om het beantwoorden van een kennisgeving dat je een bericht hebt. Die kennisgeving komt van noreply@...., dus antwoorden daarop gaat daar heen terug. Er staat ook duidelijk in die mail dat je het message center moet bezoeken om te antwoorden. Niks mis mee lijkt me.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de oude situatie (voor het message center) was het zichtbare mailadres ook altijd noreply. Maar als je dan daadwerkelijk een antwoord stuurde op het mailtje, kwam er wel het mailadres van de user in te staan. Ondanks dat daar noreply stond kon je op die mailtjes toch reageren. Waarschijnlijk werkt dat nog steeds zo, maar dan moet je de andere gebruiker een mail sturen in plaats van een message.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, dat komt omdat het verzendadres niet altijd het antwoordadres hoeft te zijn (als je om meer details vraagt in de mail en als je op beantwoorden klikt kan je dat ook gewoon zien). De gebruiker kan bij de Email functie (dus niet de message functie) zelf aangeven of hij op die manier zijn mailadres mee wil sturen en dat werkt inderdaad nog steeds zo.
Overigens staat er als de gebruiker zijn adres niet mee heeft gestuurd ook bij die mails duidelijk bij dat je niet kan reageren op die mail, maar dat via het profiel moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik kan een e-mail in het veld met mijn smartfoon sneller beantwoorden dan een bericht in het message center.

Met de gratis Geocaching Intro App krijg je direct een notificatie van een bericht in het message center en kan je direct antwoorden (vergelijkbaar met WhatsApp). Dus dat is volgens mij even snel als een mail beantwoorden en misschien nog wel sneller.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...