Spring naar bijdragen

Pi Day 14-3-15


Team RASC

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geocaching souvenirs, waardeloze plaatjes natuurlijk. Maar toch vind ik het stiekem een beetje jammer dat er geen events hier in de buurt zijn zaterdag :-/ Zou het nog goedkomen met me? Ik heb ook nog steeds geen cache gevonden op 29 februari :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

grinnik ik heb hetzelfde...

totaal geen enkele waarde zo'n souvenir, maar zonder het souvenir zou ik er geen moment over getwijfeld hebben om op pi-day (tevens mn verjaardag en dus ook piet-day ;) ) lekker op de fiets te springen en lekker door de polder te fietsen....gegarandeerd een fijne dag. Maar door dat stomme souvenirtje twijfel ik nog altijd een heel klein beetje of ik niet toch ergens rond half 10 ergens op een parkeerplaats ga staan om me een beetje ongemakkelijk te gaan staan voelen tussen volslagen vreemden die daar voor 90% ook allemaal staan vanwege dat souvenirtje.

Niet dat ik geen mensen wil ontmoeten ofzo, maar het voelt gewoon wat ongemakkelijk

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij heeft een event een incubatietijd van een dag of vijf. Gelukkig maar, anders stonden er binnen de kortste tijd meer events dan micro's op de kaart. Het zou waarschijnlijk een echte plaag worden.

 

Dan maar een parkeerplaats-event zonder souvenir, ook heel gezellig :-) Ik zie net dat een mysterie ook een souvenir oplevert aankomende zaterdag, dus we hebben nog een kans :-) Alleen nog ff die cache dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...