Spring naar bijdragen

Copy And Paste Logs Plaatsgevoelig(?)


Askikker

Aanbevolen berichten

Zodra ik zie dat een log een ''copy and paste log'' is, lees ik m meteen niet meer verder.

In het veld kan mn Oregon maar een bepaald aantal logs weergeven, en thuis heb ik al helemaal geen zin in al dat overbodige gecaramba.

 

Gaat een team een hele dag zoeken, en kan dan vervolgens niet eens de moeite nemem om een gevonden cache individueel te behandelen....

(met trailtjes is dit misschien anders, maar daar wil ik niks van weten).

 

Maar het viel me de laatste tijd op dat copy en past logs dus ook nog es plaatsgebonden zijn;

Zo is er in Veenendaal tegenwoordig vrijwel geen leesbare log meer te vinden, en was ik als Utrechter juist heel verbaasd hier in me stadsie onlangs óók zo'n schijtlog aan te treffen!

 

Zijn de caches in Utrecht dan zo veel interessanter dan in Veenendaal? Of trekt zo'n plaatselijke klotentrail in Veenendaal alleen maar ongeintersseerden aan die ook niet de moeite nemen om de ter plekke gelegde originele caches wel met een individueel verhaal te beoordelen?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat caches in de buurt van een trail wel vaker met copy-paste logjes te maken krijgen, zeker de zogenaamde 'oppikkers'. Die worden tijdens het rijden van de trail gewoon mee opgeraapt.

Aan de andere kant, de tijden zijn veranderd. Steeds meer mensen doen meerdere caches per dag en dan is de kans op logjes als 'alle leggers bedankt' natuurlijk groter dan wanneer er maar één Multi gelopen wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regenboog, je slaat de spijker op de kop. Daarom pleit ik voor één geocache per dag/week/maand. Een mooie geocache waarmee je zowel respect hebt voor jezelf als voor de cache-eigenaar. Met een persoonlijke foundlog.

Uiteraard besef ik dat dit standpunt weer veel kritiek zal oogsten

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die uitdaging zoeken, vinden vanzelf de juiste caches wel. Oppikkers (langs de weg) trekken veelal hetzelfde volk. Gas, piep, rem, log. Afgezien van de mensen moeilijk ter been en de sportieve fietser uiteraard. Iemand die meer moeite doet voor een mooie cache, doet naar mijn mening ook meer moeite voor een interessante log. Noem het karakter.

 

Caches rondom grote steden, daar zit ook vaak het zogenaamde snelle volk. Ikke, ikke, ikke en snel, snel, snel. Hoe hoger en lager je in het land komt, hoe leuker de caches (en de mensen) en vaak ook leukere logs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

(met trailtjes is dit misschien anders, maar daar wil ik niks van weten).

 

 

Waarom?

 

Was misschien niet duidelijk;

ik bedoelde; van trailtjes wil ik niks weten. Iedereen mag het doen hoor, maar de Kikker doet dat niet

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...