antarctica Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Haha, Domi, nee. Ik had moeten zeggen: ik ben mooiweercacher. Ant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 13 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2014 Ik kan trouwens iedereen de stormparaplu's van Senz aanraden. Omdat het meestal waait als het regent. Zijn echt geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Ik neem meestal mijn gele paraplu mee, ook goed bruikbaar om wild mee op een afstand te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Aragorn Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Omdat het meestal waait als het regent. Dat lijkt me typisch Flevolands ... in Brabant is de correlatie minder sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 13 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2014 Dat lijkt me typisch Flevolands ... in Brabant is de correlatie minder sterk. De stormparaplu werkt ook bij windstil weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team BeagleBrothers Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Regen, hagel, sneeuw of kou boeien me niet maar als de temperatuur boven de 25 graden komt dan haak ik af. Vreselijk die warmte. Verder heb ik wel het liefste mooi weer natuurlijk maar vooral niet te warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 http://coord.info/GLBFZMPC en http://coord.info/GLBY4PW7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 14 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2014 @Sivota, heroïsche verslagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Ben benieuwd wat HiepHoi voor ervaringen heeft met wild. En als je een storm plu hebt, en het waait niet, gewoon blazen Died. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 (bewerkt) Voor de volgende keer kan ik je een action cam aanraden. Die heb je al tot 50 meter onder water. "Hij staat een beetje beteuterd naar het pijltje te kijken, loopt een stukje terug, maar beseft dat de cache toch ergens vijftig meter verderop moet liggen.Instinctief besluit ik om niet met hem mee te lopen en wanneer Barny na tien meter ineens een halve meter kleiner wordt roept hij dat dit een wijs besluit was.Het volgende kwartier zie ik Barny regelmatig wegzinken, scheefzakken en weer oprijzen." We willen allemaal mr B zien zukkelen in het vochtige veen 14 oktober 2014 bewerkt door thex 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 14 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2014 Ben benieuwd wat HiepHoi voor ervaringen heeft met wild. Hij heeft een buitenmodel paraplu die niet alleen knalgeel is, maar die ook met een luide knal opent. In de stille kern sloegen de Konikpaarden ervan op hol. Antarctica heeft echter de mooiste paraplu: een voor twee personen. Zoiets als hieronder, maar dan blauw-witgestreept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 thex, Het "wild" was best imposant van dichtbij. En ze waren zichtbaar niet blij met mijn mooie gele paraplu. Overigens was het op 3 druppels na heel mooi weer voor 11 januari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hidde109 Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 :clown: Die paardjes doen je echt niks hoor :clown: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 Happe naar de baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hidde109 Geplaatst 14 oktober 2014 Share Geplaatst 14 oktober 2014 (bewerkt) Heb net op uitzending gemist de aflevering van Vroege Vogels van vandaag bekeken. Zit een leuk stukje in over konikpaarden. Beetje happen naar de camera, maar voor de rest viel het wel mee 14 oktober 2014 bewerkt door hidde109 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden