Spring naar bijdragen

Anders Meld Ik Dit Bij De Politie...


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Net zo'n gevalletje meegemaakt.

Cache lag op priveterrein en mensen hadden eerdere bezoekers vriendelijk verzocht deze uit het bestand te laten verwijderen.

Logger had vrolijk gelogd met de opmerking dat er geen toestemming was.

Tegen mij zei ze nog nadrukkelijk dat deze uit het bestand moest.

Nu staat er een dubbele NA-log.

Dat zal voldoen, toch?

 

Note: je moest hier over een hek klimmen om op iemands prive terrein te komen.

bewerkt door Flaker91
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het zelf een keer meegemaakt dat ik bij het loggen van een cache boos werd aangesproken door een voorbijkomend echtpaar die dacht dat ik van plan was een pad naar eigen terrein in te lopen. Dus maar haarfijn uitgelegd dat ik dat geenszins van plan was, omdat ik alleen maar bij de boom langs de openbare weg moest zijn. Daarop gaven ze schoorvoetend toe dat de plek bij genoemde boom inderdaad geen probleem was :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaak genoeg tref je caches die naast een oprit of anderzijds nabij privéterrein liggen. Soms staat er in de beschrijving dat 'de bewoner ervan weet' of iets dergelijks, even vaak ook niet. Tegenwoordig laat ik ze liggen, deze 'grens-voortuincaches'. Ik loop of fiets gewoon door zo gauw een cache daar op lijkt. Ik heb geen interesse in een praatje met de bewoners, of dat nu geïnteresseerde toeschouwers zijn of, zoals Geoman ze krijgt, aanstaande politie-bellers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...