Spring naar bijdragen

Ftf Log Volgt


erikensandra

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

He Koos, ik ben niet geprikkeld hoor, ben wel de mening toegedaan dat je wel de juiste dingen hoort te melden (zoiets als een gezegde met een steen :-)

 

En ja je kleinzoon heeft helemaal gelijk hoor. Totaal niet boeiend: dus niet meer stiekum in de statistieken gluren he :-))))

 

En wbt fasciliteren van GC.com: het zou er zo maar eens van kunnen komen als ik Brian mag geloven op een recentelijk bijzonder gezellig eventje in Amsterdam.

bewerkt door brouwertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, er zijn weer allerlei posts verdwenen hier.

In dit geval denk ik volkomen terecht Died...

Ik mis ook wat off-topic grapjes. Dat hoeft wat mij beterft dan weer niet weg.

Maarja, ik ben hier niet de baas (en da's maar goed ook :D).

 

Brouwertjes, ik ben blij dat jij die behuizing wèl kunt waarderen :clown:. Enneh proficiat! :clap:

Ik heb heerlijk zitten grinniken om je cryptische log, dat ik denk ik met heel andere ogen lees dan de gemiddelde bezoeker van deze cache.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC53TTD

 

Mijn tenen krommen van plaatsvervangende schaamte als ik deze pagina bekijk. Een armetierig relaas over een ondermaats prul op een totaal oninteressant industrieterrein. Waarom deze 'cache'? De makers leggen het uit:

 

"Wij jvu power,sletje paula en ik hebben deze cache gemaakt omdat wij vonden dat er in onze buurt te wijnig derecte cache's lagen. Daarom deze cache."

 

De totale beschrijving telt drie zinnen en VIJF taalfouten, waaronder de titel.

 

Eén van de makers heeft zichzelf maar een 'podiumplaats' toebedeeld en laat weten het "echt een leuke cache" te vinden. Bloedeloze en armzalige logjes, kenmerkend voor metaaljagers: waar was ik mee bezig toen de 'cache' online kwam en wat heb ik gedaan om zo snel mogelijk op de juiste plek te komen? Taalzwakke verslagjes van egotrips die werkelijk niemand boeien.

 

Wat een benepenheid! Een miezerige vertoning, die werkelijk NIETS met geocaching te maken heeft. En wie zich het meest moet schamen is de reviewer die dit wanproduct als een geocache op de kaart heeft gezet.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...