Spring naar bijdragen

Ftf Log Volgt


erikensandra

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

het is inderdaad een leuke discussie berijden van tegengestelde stokpaardjes.

Waarbij met name Vlinder zijn eigen standpunt als de waarheid van het geocachen voor iedereen heeft bepaald.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, ik ben dit kinderachtige gedoe zo vreselijk beu.

Men veroordeelt elkaar op grond van de eigen definitie over wat deze hobby inhoudt. Het is een welles-nietes waarbij de inhoud er steeds minder toe doet. En waar je nooit uitkomt. Nooit.
Beide "kampen" zouden meer respect voor elkaar en elkaars mening kunnen tonen. Zodat de discussie on-topic blijft en niet opnieuw verzandt in op de man spelen en in mijn ogen triest mannetjesputters gedoe.

Al hou ik van puttertjes. Zie daarover een nieuw draadje in de off-topic sectie dat ik zo ga starten.

  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Juf Dominique,

 

Ik waardeer zeker jouw vriendelijke toon in jouw postjes hoor, maar hier klopt toch iets niet helemaal hoor. Het gaat in de discussie helemaal niet over de definitie over deze hobby hoor. Zoals je in postje #74 kunt lezen probeert hier iemand een nieuwe cache, die overigens gewoon ruilspulletjes bevat en ruimte biedt aan goodies, TBs en geocoins, af te schilderen als 'ondermaats prul', en dat terwijl dezelfde persoon de cache niet eens zelf heeft bezocht. Als dan feitelijk blijkt dat dezelfde persoon prutswerk (of een prul zoals mooi verwoord in postje #92) produceert getuige de 3 luttele favo's op 400 finds dan denk ik toch dat er maar eerst geprobeerd moet worden zelf iets fatsoenlijks in elkaar te zetten voordat andermans geocache wordt afgekraakt.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve en zeer gewaardeerde forumgenoot Brouwertjes,

 

ik weet dat ik afschuwelijk betuttelend klink, maar in dit geval vind ik wat ik hier lees zo'n (heel) kleine kinderen-gedrag dat ik me daar nog geen seconde voor schaam. Allen die de non-discussie "wel/geen prul" voeren over caches die ze niet eens bezocht hebben, zijn evenzeer afbrekend bezig.

 

Jazeker is het een kwestie van definitie. Want de locatie doet er in de mening van Vlinder net zo goed toe als de inhoud, als ik het goed begrijp. En jij kijkt verder dan dat en denkt anders over wat een cache leuk/goed maakt, wat jouw goed recht is.

 

Alle deelnemers aan het moddergooien hebben er een handje van om denigrerende taal uit te slaan. Naar elkaar, over elkaar, over elkaars mening. Als een stel peuterjochies roep je naar elkaar : "maar hij begon!" Hoe boos je ook bent, wat schiet je daar nu mee op?

 

Nee dit is niet on-topic, maar ik moest het even kwijt. Knip er maar uit als het nodig is. Ik ben het kwijt.

bewerkt door MarcoDomi
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt mij na al deze berichten een goed idee het topic te sluiten en weer over te gaan tot de orde van de dag.

Happy hunting!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...