Sivota Geplaatst 1 mei 2015 Geplaatst 1 mei 2015 Lol, in de cache het Hoogtepunt heeft tijden een set fondue vorkjes gezeten. Nadat ik mij, bij cache controle, daar voor de vierde keer aan had geprikt, heb ik die er maar uitgehaald. Hoewel ik er een paar maanden geleden achter kwam dat ik mijn fondue pan kennelijk permanent heb uitgeleend kom ik nu om in de vorkjes. Zo kom je nog eens wat tegen
Team Aragorn Geplaatst 1 mei 2015 Geplaatst 1 mei 2015 Meegeven wanneer er weer eens spullen opgehaald worden voor een rommelmarkt in de buurt ... zo ben ik van alles afgekomen wat ik in de loop van de jaren uit mijn eigen caches gehaald heb omdat ik het niet vond passen (behalve de echte troep natuurlijk, die gaat meteen in de vuilnisbak). Soms kun je op zo'n rommelmarkt ook weer leuke dingetjes vinden! Dat is weer eens iets anders dan het standaard spul van de Action, en vaak steun je er ook nog een goed doel mee.
Odlaniger Geplaatst 1 mei 2015 Geplaatst 1 mei 2015 Ik heb nog een fonduepan, 35 jaren geleden gekregen van mijn moeder, maar nooit gebruikt. Zodra mijn benen het weer toelaten probeer ik nogmaals het Hoogtepunt te vinden. Als dat lukt dan plaats ik twee ruilspulletjes. De tweede is een uitschuifbare zaklantaarn met een magneet, die ligt al een tijdje in mijn fietstas. Sorry Aragorn, bij de Action gekocht. Sivota, ik zal wel melden wanneer cachecontrole weer nodig is.
barny Geplaatst 1 mei 2015 Geplaatst 1 mei 2015 WAW, er is weer eens aardig (zonder uitleg, zonder reden) gugumt hier, nu missen iedereen de uit onmacht verworven Tabakse uitbarsting, nu is niet meer ter achterhalen waarom hij gezeten boven op de kast niet meer zal reageren hiero Barny
Odlaniger Geplaatst 1 mei 2015 Geplaatst 1 mei 2015 Voor degenen die het hebben gemist, Tabak heeft er tabak van dat Papendrecht negatief op de kaart wordt gezet door Barny. Tabak vond het walgelijk, maar heeft deze keer zijn relativeringsvermogen even opzij gezet. Hij zat bovenop de kast en dan is het lastig om er uit te komen. Tabak, ik ben de ergernis voorbij, ik amuseer mij nog slechts.
Diederikus Geplaatst 1 mei 2015 Geplaatst 1 mei 2015 Het hoogtepunt krijgt pas weer aandacht nadat we weer een keer met de krasse knarren op pad gaan. Ik zal ze weer eens een beetje opjutten, want ze vallen nogal makkelijk in slaap.
Odlaniger Geplaatst 1 mei 2015 Geplaatst 1 mei 2015 Helaas zoek ik het Hoogtepunt op mijn eigenwijze, want afgaand op jouw eerste poging is 30 kilometer meer dan mijn wandelstok kan verdragen. Dan val ik van mijn stokje en val in slaap. 1
Diederikus Geplaatst 1 mei 2015 Geplaatst 1 mei 2015 Stiekem hoop ik dat Sivota dan de waypoints inmiddels heeft aangepast, zodat we weer opnieuw moeten beginnen. Ik doe graag lang met een multi. (Niet verder vertellen aan ioHpeiH, die is nog niet zo onthecht. Die denkt nog dat een volgende multi beter is dan de huidige.)
regenboog2 Geplaatst 2 mei 2015 Geplaatst 2 mei 2015 (bewerkt) zonder uitleg, zonder reden) gugumt Zelfs voor de meelezers was er te veel modder! 2 mei 2015 bewerkt door regenboog2
Barry Geplaatst 2 mei 2015 Geplaatst 2 mei 2015 Best droevig dat er hier geen vrijheid van meningsuiting bestaat. Er was geen onovertogen woord gevallen, slechts iemand die zich door ervaringen van andere cachers voelde aangesproken. Dat gaat dan een beetje tekeer, stoken bij anderen en piepen bij de meester cq moderator. Daar mag best wat over gezegd worden en de beste man even een spiegel worden voorgehouden. Nee hoor, berichten verwijderd, sterker nog, gedeelde cache ervaringen verwijderd. Het zij zo. Bedankt Team Klikspaan.
Team Aragorn Geplaatst 2 mei 2015 Geplaatst 2 mei 2015 Hier schrijf en lees ik ondertussen al meer dan 10 jaar mee, en met de vrijheid van meningsuiting valt het hier alles mee (IMHO). Of laat ik het anders zeggen, hier worden nog enige fatsoensnormen in acht genomen en dat vind ik persoonlijk erg prettig. Bekijk het zo: als je in de auto in de bebouwde kom minder dan 50 km per uur rijdt krijg je nooit een bon. Het gaat er op een forum niet om wat jij als schrijver fatsoenlijk vindt, het gaat erom wat de gemiddelde lezer als fatsoenlijk ervaart. Een kwestie dus van wat inlevingsvermogen. Voordat iemand het zich afvraagt, Team Aragorn is geen Team Klikspaan, ik zou niet weten waar de rapporteerknop zit.
Barry Geplaatst 2 mei 2015 Geplaatst 2 mei 2015 (bewerkt) Zo lust ik er nog wel meer. Niemand mag hier dus iemand de waarheid zeggen op een fatsoenlijke manier. En laat me raden, de "gemiddelde" lezers zijn waarschijnlijk de namen die je altijd ziet hier (al jarenlang!) en altijd lekker offtopic de draadjes vervuilen? Dat kan wel uiteraard. Tamelijk hypocriet. Los hiervan, eentje van het vaste kliekje heeft een heel kort lijntje naar de moderator dat hoeft geen betoog. Ik neig fatsoen hier gelijk te schakelen met vriendjespolitiek. Wedden dat mijn mening weer verwijderd word? Wederom ondermaats gemiddeld fatsoen. ;-) 2 mei 2015 bewerkt door Barry
MarcoDomi Geplaatst 2 mei 2015 Geplaatst 2 mei 2015 Jongens, het is heerlijk weer. Ga fijn buiten spelen!
Odlaniger Geplaatst 2 mei 2015 Geplaatst 2 mei 2015 Domi, ik ben uitgespeeld en weer binnen.Barry, ik ben benieuwd wie dat is: "eentje van het vaste kliekje heeft een heel kort lijntje naar de moderator"
Barry Geplaatst 3 mei 2015 Geplaatst 3 mei 2015 Niet dat het ertoe doet, maar het feit ligt er. Iemand hier heeft een kort lontje, is daarentegen wel langdradig van stof (hoort zichzelf graag praten), denkt dat alleen hij alles goed doet, voelt zich snel aangesproken (nou, doe er dan wat aan!), duldt zeker geen tegenspraak, zoekt steun bij gelijkgestemden en heeft vroeger veel geslijmd bij de "meester". ;-) Succes! PS Hij heeft nu een dag al niet gereageerd. By the way, mijn ervaringen/mening! ;-)
Aanbevolen berichten