Spring naar bijdragen

Enquete Voor Tu Delft Over Geocachen


RoelV

Aanbevolen berichten

Beste geocachers,

 

wij zijn 4 studenten aan de TU Delft en volgen de studie Industrieel Ontwerpen. Voor onze studie moeten wij een applicatie ontwikkelen die toe te passen is op een elektrische voertuig. WIj hebben er voor gekozen om een applicatie te ontwikkelen voor de elektrische fiets, die de ongemakken of obstakels die je tijdens het geocachen tegenkomt verhelpt. Hiervoor hebben wij natuurlijk wel informatie nodig over wat u zoal als ongemak beschouwd en wat u graag verholpen ziet. Daarom hebben wij een enquete opgesteld, de informatie uit de enquete is volledig anoniem.. Daarom vraag ik u of u even de tijd wil nemen om deze enquete in te vullen, het helpt ons zeer!

 

https://docs.google.com/forms/d/1UluDa7OINELLMTr2895tYRtiTXMCHYYWKaZk4VtYPlk/viewform

 

Met vriendelijke groet,

Roel

bewerkt door RoelV
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is voor mij niet mogelijk de enquete in te vullen. Op de vraag "Heeft u weleens gehad dat u de volgende objecten niet bij u had, waar deze wel nodig waren?" kan ik niet antwoorden, want ik moet verplicht iets invullen dat ik vergeten ben, terwijl ik nooit iets vergeet. Wat mij betreft zoals zo vaak voor dit soort projecten een slecht opgezette enquete, want er zijn wel meer vragen die onduidelijk zijn.

 

Ook is het mij totaal niet duidelijk om wat voor obstakels het gaat. Bomen op de weg? Het niet kunnen vinden van een WP? Enorme honger maar geen restaurant in de buurt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste J-Thread,

 

excuses voor het ongemak. In het geval van deze vraag kunt u op de optie Other klikken en hier invullen dat u nooit iets vergeet. Zou u aan kunnen geven welke andere vragen nog meer onduidelijk voor u zijn? Dan kan ik deze misschien toelichten.

 

Op de vraag van de obstakels. Het kan hier inderdaad gaan om het vinden van een WP, honger maar geen restaurant of bijvoorbeeld ineens regen. Het gaat hier niet om bijvoorbeeld bomen op de weg, aangezien dat overmacht is.

 

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is,

 

Met vriendelijke groet,

Roel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een app die die regen die ineens opkomt kan verhelpen, dat zou geweldig zijn, niet alleen voor het geocachen...

 

Misschien een kritische vraag mijnerzijds, maar RoelV ben je zelf wel eens wezen geocachen en zo niet hoe zie je de hobby voor je? Ik heb namelijk een beetje het gevoel dat je iets probeert te maken voor een doelgroep waar je niet heel erg veel affiniteit mee hebt, mocht ik de plank volledig misslaan, dan alvast mijn oprechte excuses, maar dan zal je zelf al een aardige indicatie hebben, tegen welke problemen je aan loopt of aan kan lopen en mocht het zijn als wetenschappelijke onderbouwing van je app dan vind ik je vraagstelling nogal oppervlakkig.

 

Natuurlijk ik hoop oprecht voor je dat je voldoende respons krijgt op je enquete zodat je voor de studie een leuke app kunt bouwen, maar ik ben benieuwd of de gemiddelde geocacher profijt zal hebben met je gemaakte app.

 

Ik vraag me sowieso af, hoeveel cachers de elektrische fiets zullen gebruiken om te cachen en dan heb je echt over het cachen op de fiets (van waypoint naar waypoint te fietsen, of in het geval van een tradi, de fiets naast de cache parkeren) of als vervoersmiddel naar het beginpunt om vanaf daar te voet verder te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap dat ook niet, maar heb de enquête wél ingevuld. Ze zijn van de TU, dus zullen echt wel hebben nagedacht. Kost 5 minuutjes. Help die jongens gewoon even door het in te vullen. Mogen wij de app als eerste proberen als beta-testers? Lijkt me alleen maar leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook even ingevuld. Volgens mij wordt het een soort van geocachinghulp-app.

 

Ik snap dat ook niet, maar heb de enquête wél ingevuld. Ze zijn van de TU, dus zullen echt wel hebben nagedacht. Kost 5 minuutjes. Help die jongens gewoon even door het in te vullen. Mogen wij de app als eerste proberen als beta-testers? Lijkt me alleen maar leuk!

 

Ja, dat lijkt mij ook wel leuk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik raad inderdaad RoelV aan om zijn onderzoek vooral uit te voeren als Geocacher. Doe een oproep aan een aantal mensen in de buurt van Delft en ga met elkaar per fiets op zoek naar verschillende soorten caches :)

 

Dat zou inderdaad een mooie manier zijn om te leren wat geocaching is en waar je tegenaan loopt eveneens kan je dmv het gesprek wat je dan hebt met die geocachers ter plaatse meer te weten komen over wat je zoal aan obstakels treft als je aan het geocachen bent. En door mee te gaan krijgt men een veel beter inzicht over wat geocaching zoal is.

Verder ben ik wel geintresseerd om wat meer te weten wat voor app ze willen maken.

 

 

Beste geocachers,

 

wij zijn 4 studenten aan de TU Delft en volgen de studie Industrieel Ontwerpen. Voor onze studie moeten wij een applicatie ontwikkelen die toe te passen is op een elektrische voertuig. WIj hebben er voor gekozen om een applicatie te ontwikkelen voor de elektrische fiets,

 

Hebben jullie al nagedacht over hoe de meeste mensen geocachen we hebben niet allemaal een elektrische fiets, degene met een elektrische fiets die hebben als het goed is al een gps mee die toch al wel een aantal obstakels laat zien op het scherm.

Dus kortom wat heeft volgens jullie de elektrische fiets met geocaching te maken??

Als ik zelf een app voor een elektrische fiets zou maken zou ik het op een fiets forum zetten denk.

 

Maargoed ik heb zelf geen TU gedaan dus wellicht ontgaat mij iets in deze.

 

Succes met het onderzoek zal vanavond op me gemak wel even de vragenlijst invullen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga zeker de enquette invullen. Alleen bij vele van dergelijke enquettes hoor je nimmer een terug koppeling hoe het resultaat geworden is. Hopelijk staat de volgende vraag erbij: Wilt u op de hoogte gehouden worden van de ontwikelingen van deze app? Succes in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de enquete ingevuld.

 

Ik stel het wel op prijs wanneer in dit topic de gehele bevindingen van deze enquete worden geplaatst, wanneer deze gesloten is en de respons verwerkt is.

 

En dan ben ik ook benieuwd welke conclusies jullie daaraan verbinden.

 

Kan dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...