Spring naar bijdragen

Welke Cache Log Je Het Liefst?


Blutch

Aanbevolen berichten

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig welk cache jij zou doen??

Ik ben een cache aan het maken dat eigenlijk een Multi is maar je moet eerst een puzzel oplossen en tja dan word het dus een mysterie.

Wat ik nu wil weten van jullie moet ik van deze cache een Multi maken of een mysterie

welk zal je eerder gaan doen ??

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Eigenlijk kijk ik in de overzichtslijsten bijna uitsluitend naar het multi-icoontje. Dus zou je wandeling bij mij in de buurt liggen, en het mystery-icoontje krijgen, dan zou hij waarschijnlijk aan mijn aandacht ontsnappen.

Hoe streng de reviewers tegenwoordig zijn weet ik niet. Ik heb jaren een multi gehad waarvoor je eerst thuis moest puzzelen (googlen) en die had toch gewoon het multi-icoontje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef de voorkeur aan het maken van een mysterie/Multi. Eerst een puzzeltje oplossen om vervolgens een Multi te lopen. Mensen warm laten lopen, uitdagen en voorkomen dat de FTF-hunters voor filevorming gaan zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mysteries en micro's komen op mijn kaart niet voor. In jouw geval zou ik het eerste waypoint duidelijk aangeven en de puzzel aanbieden om elke twijfel omtrent het eerste waypoint weg te nemen. Een controle- of bevestigingspuzzel, dus. Dat wordt dan een nieuw type cache: de Blutchcache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dus met a.w. puzzel een wp van maken ?

 

4-1

 

vraagje aan vlinder en deze dan staat die wel op jouw kaart ??

 

GC4CYGY

http://www.geocaching.com/geocache/GC4CYGY_bedevaartcache-3-de-queeste?guid=20f6ff06-c266-43b0-ab37-21149e482d7f

 

 

bewerkt door Blutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mysteries sla ik bijna altijd op voorhand over. Een wandelmulti met aandacht voor een mooi gebied, daar loop ik warm voor. En als er dan een enkele puzzel onderweg gedaan moet worden, alla dan doe ik dat ook wel.

 

Dus voor mij graag een multi...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...