Spring naar bijdragen

Tip Voor De Reviewers


antarctica

Aanbevolen berichten

Het lijkt me duidelijk dat de CO hier de verkeerde attributen heeft gebruikt en/of een verkeerde locatie voor de cache heeft uitgekozen. Hoewel ik het met Barny eens ben dat het bijzonder vreemd is dat geocachers niet in een gebied zouden mogen komen waar een normaal mens wel zou mogen komen. Deze groep heeft toch geen straatverbod?

Als om wat voor redenen dan ook de CO er toch de voorkeur aan geeft dat er niet 's avonds wordt gecached gebruik dan wel de attributen die daarvoor algemeen aanvaard worden. 'Not recommended at night' betekent niets meer of minder dat het niet aangeraden wordt. Vaak komt dit omdat een cache ín het donker niet geod of moeilijker gevonden kan worden. Het tweede attribuut 'not a night cache' geeft gewoon aan dat het geen nachtcache is. Kortom gebruik het niet 24/7 attribuut en schrijf duidelijk in de listing dat hiermee bedoeld wordt dat het op prijs gesteld om de cache niet in het donker te doen of dat het gewoonweg niet mag (vb bos Staatsbosbeheer). Een note ergens tiussen de logjes gaat echt niet helpen. Om de reviewer hiermee op te zadelen lijkt mij onzinnig.

bewerkt door brouwertjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Antarctica kan heel goed inschatten hoe een nieuweling zich voelt. Vandaar zijn pleidooi om hen fatsoenlijk te woord te staan.

 

Overigens zie ik ook dat goudzoekers in het donker caches zoeken waar wel het 24/7 symbool staat. Wanneer het "ere"podium vol staat, zal er waarschijnlijk niet meer in het donker worden gezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal correct, maar het gaat eigenlijk alleen maar om metaalhunters, die hebben overal lak aan. Dat heeft o.a. een boswachter van Staatsbosbeheer mij verteld.

 

Edit: ik ken ook fatsoenlijke metalisten.

bewerkt door Odlaniger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus samengevat :

Not 24/7 icoontje plaatsen + in de listing de 'openingstijden' van je cache neerzetten. :book:

 

Het maakt eigenlijk niet wat voor icoontje of tekst je er bij zet, er zullen altijd mensen zijn die er hun eigen uitleg bij verzinnen.

 

Wat Antarctica opmerkte in zijn eerste post werd eerder ook wel gedaan door de reviewer, bij enkele van mijn caches stond onderstaande zin in de reviewer note:

 

Je cache is door mij gereviewed. Aangezien deze echter niet 24/7 beschikbaar is zullen we deze eerdaags overdag publiceren, om goudjagers niet op verkeerde ideeën te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mijn echtgenote en hond het goed vinden, dan ga ik morgen bij DAGLICHT de plek des onheils bezoeken. Natuurlijk is 's nachts veel spannender, maar ik kan het nachtlicht niet verdragen. Een pomp heb ik niet, dus het wordt waarschijnlijk niet pompen maar wel verzuipen. Alhoewel, ik heb een grote blaas. En als het niet lukt, dan kan ik een not found log schrijven, daarbij denkend aan Diederikus die leuk schrijft over alles wat mis is gegaan. Zelfspot, jezelf niet al te serieus nemen (of juist wel) en daardoor ook begrip hebben voor anderen. Althans, geen vooroordelen.

 

Binnenkort in dit theater: Stalken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...