Spring naar bijdragen

Tip Voor De Reviewers


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoe vriendelijk zijn al deze reacties toch!

Antarctica

 

 

Antarctica kan heel goed inschatten hoe een nieuweling zich voelt. Vandaar zijn pleidooi om hen fatsoenlijk te woord te staan..

 

 

Als newbee wordt je door bepaalde mensen dusdanig onvriendelijk behandeld dat je hier niet graag terug komt.

 

dan ben ik toch wel benieuwd wat er allemaal (onvriendelijk) gezegd is in dit draadje om deze conclusie te trekken

I

 

Dus samengevat :

Not 24/7 icoontje plaatsen + in de listing de 'openingstijden' van je cache neerzetten. :book:

 

 

 

Dus samengevat :

Not 24/7 icoontje plaatsen + in de listing de 'openingstijden' van je cache neerzetten. :book:

 

Het maakt eigenlijk niet wat voor icoontje of tekst je er bij zet, er zullen altijd mensen zijn die er hun eigen uitleg bij verzinnen.

 

 

 

hier gaat het er niet om wat er bij het icoontje verzonnen word, maar welke bijschrift er bij het icoontje staat, en wat de bezoeker kan verwachten

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer dat je niet met uitleg komt, kan ik misschien wat van leren,

de schaamstaalstakkers spelen een ander spel, zulke onbenullen hun logs lezende kan ik alleen maar meewarig mijn hooft schudden

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Hoe vriendelijk zijn al deze reacties toch!

Antarctica

 

 

Antarctica kan heel goed inschatten hoe een nieuweling zich voelt. Vandaar zijn pleidooi om hen fatsoenlijk te woord te staan..

 

 

Als newbee wordt je door bepaalde mensen dusdanig onvriendelijk behandeld dat je hier niet graag terug komt.

 

dan ben ik toch wel benieuwd wat er allemaal (onvriendelijk) gezegd is in dit draadje om deze conclusie te trekken

I

 

Dus samengevat :

Not 24/7 icoontje plaatsen + in de listing de 'openingstijden' van je cache neerzetten. :book:

 

 

 

Dus samengevat :

Not 24/7 icoontje plaatsen + in de listing de 'openingstijden' van je cache neerzetten. :book:

 

Het maakt eigenlijk niet wat voor icoontje of tekst je er bij zet, er zullen altijd mensen zijn die er hun eigen uitleg bij verzinnen.

 

 

 

hier gaat het er niet om wat er bij het icoontje verzonnen word, maar welke bijschrift er bij het icoontje staat, en wat de bezoeker kan verwachten

 

Inderdaad jammer dat de CO het niet 24/7 icoontje icm tekst op de listing nog steeds niet heeft toegevoegd. Wordt zelfs al melding van gemaakt in een note op de listing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan ga ik het proberen.

jij dacht, hoopte, wilde door het starten van dit draadje waarvan je dacht, hoopte, wilde dat de revieuwers meekeken dat de revieuwers dachten, begrepen van heej die Ant heeft helemaal gelijk!

dus de revieuwers voortaan bij elke tradie die ze in s avonds in hun queue tegenkwamen die even achter de hand hield en de volgende ochtend na het ontbijt weer eens achter hun computer kruipen om dan die tradie's online te brengen, al zijn er revieuwers die ook nog eens een gewone baan naast hun revieuwe werk hebben.

dat zou dit jaar dus bij de 12.000 uitgekomen tradie's nodig moeten zijn volgens Ant

 

en waarvoor?

 

de revieuwers moeten al dat extra werk dus doen omdat er mensen zijn die zonodig en zonder enige terughoudenheid in alles wat een echte cacher gewoon zou moeten zijn, hun spelletje van schaamstaal spelen, iets wat bij mij weten alle revieuwers totaal niet aan meedoen en meegedaan hebben, het is juist anders om, ze hebben regelmatig aangegeven dat ze het "wel leuk" vinden om de schaamstaalonnozelen een beetje te plagen met het uitbrengen van cache's op bepaalde tijdstippen, gisteravond was dat weer eens van toepassing.

 

een cache indienen waarvan je al van te voren weet dat hij niet op een geschikte plaats ligt (guidelines) is de fout van de cachelegger en kan natuurlijk niet opgevangen worden door icoontjes of zo.

 

vertel me het als ik het vout zie, en beargumenteer dat dan zal ik mijn mening bijstellen

 

Barny

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kunnen ze een publicatie gewoon inplannen. Dat doen ze bij caches na een event toch ook? Hoeven ze volgens mij niet speciaal voor achter hun laptop te kruipen.

Maar zoals al eerder gezegd zou ik het prima vinden als alle caches standaard 's ochtends gepubliceerd werden. Voorkomt een hoop toestanden (behalve dan voor diegenen die "spijbelen" voor een ftf).

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

de "discussie" wordt m.i. gevoerd op twee verschillende punten. Ant realiseert zich volgens mij dat het gedrag van FTF jagers niet eenvoudig te veranderen is, en denkt dat de oplossing simpel is door caches inde ochtend te laten publiceren. barny geeft duidelijk aan wat hij van die FTF jagers vindt, en is van mening dat je door een oplossing, je hoofd laat hangen naar de FTF jagers, en zou het incorrect vinden als de reviewers daar in mee zouden gaan.

 

Waar vervolgens een "probleem" van gemaakt wordt is, zoals zo vaak op dit forum, de toon van de berichten. Dat veroorzaakt helaas veel ruis in de discussie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor events worden op verzoek van de organisatie de caches via een aparte programma later gepubliceerd, dat vergt per cache meer handelingen voor de reviewer , doe dat maal de 12.0000 traditionele caches die er per jaar bijkomen dan kan je inzien hoeveel extra en onnodig werk dat is

Met bijkomende nadeel dat al die caches ook niet op Twitter verschijnen en de bijna 1200 volgers daarover gaan lopen huilen

Voor events word het wel gedaan omdat de organisatie dan geen boekje hoeft te maken en dan is het de organisatie onmogenlijk gemaakt om de bezoekers 5 af te troggelen en hebben ook hier de event schaamstaalonnozelen niks te doen, gaan ze daar weer over zeuren

 

Een goeie boodschap verpakt in oude kranten is alltijd beter dan een foute boodschap verpakt in het mooiste pakpapier met een fleurige maar verstikkende strik

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk zelf dat deze tip op de verkeerde site is gedaan .

Als zo" n vraag heb moet je op com zijn en niet op nl

Waar je dan zeker een antwoord krijgt in het nederlands vertaald uit het engels.

Dus met andere woorden antwoord van grondspreek.

Maar misschien vergis ik mij .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...