Fotogravinnetje Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 Ant, zit je op een tablet of telefoon op het forum? Dan komt het daardoor. Even desktop versie opvragen. Je kunt ook gewoon de smiley codes uit je hoofd leren
antarctica Geplaatst 22 november 2013 Auteur Geplaatst 22 november 2013 Fotogravinnetje, je slaat de spijker op de Ipad! Thanks. Ant
Djoekster Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 .. .......in het verleden vond ik het best leuk om af en toe in het geocafé te vertoeven. De chat is daarvoor meestal te dun bevolkt. De chat is best wel gezellig hoor, moet je wel komen en blijven hangen anders blijft het " dun " bevolkt
Hogelanders Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 En zo blijft er weer weinig van de vraagstelling van de TS over. Draadje maar weer sluiten? 1
antarctica Geplaatst 22 november 2013 Auteur Geplaatst 22 november 2013 Waarom draadje sluiten? Af en toe zit er een keffertje tussen, maar voor de rest is dit best een aangenaam draadje, met wat nieuwe inbreng, wat handige tips, wat reclame voor andere draadjes, wat humor .... Niks mis mee, toch? Antarctica
Hogelanders Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 Af en toe? Je stelt een vraag richting de kijkers. Maar de kopers nemen het bijna volledig over met ouderwets gelambal. Althans, dat is wat ik er in zie. Viel me gisteren al op. 2
Djoekster Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 Deze kijker laat zich daar niet door afschrikken hoor, best vermakelijk verders.
barny Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 ik ben het er zeker niet mee eens, waarmee ben ik nog niet zeker van, maar ik ben het er zeker niet mee eens Barn
Hogelanders Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 Deze kijker laat zich daar niet door afschrikken hoor, best vermakelijk verders. De eerste pagina's wel, daarna weer veel van hetzelfde...
Barry Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 De mensen zeggen veel, maar vertellen niets. Er zijn meer middelen om te communiceren, maar er is minder communicatie.My quote of the day... ;-)
de kikkers Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 Mijn quote of the day: het is een leuk draadje om naar te kijken...
Cachetor Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 Het draadje begint inderdaad af te wijken van de vraagstelling. Blijf ontopic of schrijf niets.
Casteel Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 M'n vingers jeukten om nu alleen het woord 'niets' te posten. Ik merk dat ik de laatste tijd ook weer wat meer berichtjes plaats. Waarschijnlijk komt dat door dit draadje. Het forum wordt weer leuk voor mij. Misschien ga ik binnenkort ook maar weer eens cachen. Dat hoort ook bij deze hobby! ;-) 1
Carfixers Geplaatst 22 november 2013 Geplaatst 22 november 2013 ahahaha, dit vind ik dan wel weer grappig... On topic: zoals de sfeer in dit draadje is, zou standaard moeten zijn. Dan wordt er veel meer gekocht denk ik... ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden