Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst

.. .......in het verleden vond ik het best leuk om af en toe in het geocafé te vertoeven. De chat is daarvoor meestal te dun bevolkt.

De chat is best wel gezellig hoor, moet je wel komen en blijven hangen anders blijft het " dun " bevolkt :thumbup::wistling:

Geplaatst

Waarom draadje sluiten?

Af en toe zit er een keffertje tussen, maar voor de rest is dit best een aangenaam draadje, met wat nieuwe inbreng, wat handige tips, wat reclame voor andere draadjes, wat humor ....

Niks mis mee, toch?

Antarctica

Geplaatst

Af en toe?

Je stelt een vraag richting de kijkers. Maar de kopers nemen het bijna volledig over met ouderwets gelambal.

Althans, dat is wat ik er in zie. Viel me gisteren al op.

• Top! 2
Geplaatst

ik ben het er zeker niet mee eens, waarmee ben ik nog niet zeker van, maar ik ben het er zeker niet mee eens

Barn

Geplaatst

De mensen zeggen veel, maar vertellen niets. Er zijn meer middelen om te communiceren, maar er is minder communicatie.

My quote of the day... ;-)

Geplaatst

M'n vingers jeukten om nu alleen het woord 'niets' te posten.

Ik merk dat ik de laatste tijd ook weer wat meer berichtjes plaats. Waarschijnlijk komt dat door dit draadje. Het forum wordt weer leuk voor mij. Misschien ga ik binnenkort ook maar weer eens cachen. Dat hoort ook bij deze hobby! ;-)

• Top! 1
Geplaatst

ahahaha, dit vind ik dan wel weer grappig...

On topic: zoals de sfeer in dit draadje is, zou standaard moeten zijn. Dan wordt er veel meer gekocht denk ik... ;-)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...