Bloodwoosj Geplaatst 2 september 2013 Share Geplaatst 2 september 2013 Laten zakken tot vlak boven de grondstand. Rukje aan het koord waarmee je hem ophaalde (ik stel me een vlak ijzeren plaatje voor als vervanger voor wat in de afbeelding hierboven de rol van de ammobox is) en klaar is Klara? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draghkar Geplaatst 4 september 2013 Share Geplaatst 4 september 2013 een schokbreker onder in de buis installeren. kan men de box gewoon laten vallen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Askikker Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Ik ga vast googelen op ''diepe gaten in en rond Utrecht"; kan ik de volgende BFM meteen kraken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 13 september 2013 Share Geplaatst 13 september 2013 De magneetjes worden door mijn vrouw gebruikt als magneetjes om corsages bij bruiloften op de kleding te bevestigen zonder dat deze zoals bij spelden het geval is beschadigen. Die krengen ken ik, die plakken geweldig tegen alles wat ook maar een beetje magnetiseerbaar is. Die kom je jaren later nog tegen op plekken door het hele huis waarvan je je afvraagt hoe ze er gekomen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J-Thread Geplaatst 13 september 2013 Share Geplaatst 13 september 2013 Ik ga vast googelen op ''diepe gaten in en rond Utrecht"; kan ik de volgende BFM meteen kraken! Spoiler? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 16 september 2013 Share Geplaatst 16 september 2013 Ik vrees dat als de magneetjes niet vastgeschroefd zitten aan de box dat ze dan verdwijnen. Een touw met een magneet eraan beschikbaar stellen zal slechts tijdelijk werken. Ik zou gaan voor haken en ogen. Maar ook dat soort systemen zijn maar in beperkte mate monkey-proof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nl1ede Geplaatst 17 september 2013 Share Geplaatst 17 september 2013 (bewerkt) De meeste mensen hebben wel ergens oude HD schijven liggen die nooit meer gebruikt worden. Dus als je goede en neodymium magneten wil hebben moet je die daar ff uit slopen. Pas wel op meerdere van die losse halve maan magneten aan elkaar worden in kracht steeds sterker en kunnen je velletje aardig afklemmen mocht je er perongeluk tussen komen met je fingers hahaha. zie filmpje op youtube . https://www.youtube.com/watch?v=ttcLQgTLC8M Bekijk er eventueel een paar om een indruk te krijgen van hun kracht. GRTZ Erik. 17 september 2013 bewerkt door nl1ede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden