Spring naar bijdragen

Vraagje Over Gps


mirann

Aanbevolen berichten

Ik ben een startende geocacher , en wil graag een goedkope gps aanschaffen, goedkoop omdat het budget niet zo groot is, welke gps kan ik dan het beste aanschaffen? Heeft iemand misschien tips voor mij?

 

groeten Miranda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Welkom op dit forum

 

Ik ben begonnen met de etrex 10 die was het goedkoopst en hij brengt mij nog steeds bij elke cache als ik wil.

 

Er staat hier toevallig ook een gpsmap 62 st te koop tegen een leuke prijs. Zie het verkoop topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zag vandaag op f.b. iemand zijn garmin map62st aanbieden voor 150 euro en dan heb je meteen een super apparaat.

wil je nieuw of gebruikt informeer ook eens bij waypoint zij hebben ook wel eens inruilmodelen voor leuke prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer je in de gelegenheid bent om een tijdje een GPS te lenen, dan kun je eerst wat ervaring opdoen. Dan merk je zelf al gauw wat je handig vindt, of juist onhandig. Daarna is het zoeken of je een geschikte GPS op de kop kunt tikken die bij je past. Suc6!

Bij verschillende outdoorwinkels kan je ook GPSsen huren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de E-Trex 10 en tot nu toe bevalt hij prima. Ik ontdek nog steeds nieuwe mogelijkheden op het apparaat, het heeft me nog nooit in de steek gelaten en het bracht mij naar alle caches die ik gezocht heb.

Goed apparaat voor veel cacheplezier en niet te vergeten een leuke prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Advies ; Dakota 20 of eTrex 30.

 

Zit je voor de aankomende jaren goed. Kost wel rond de 200 euro.

Tot die tijd spelen met je smartphone.

Waarom geen Dakota 10 of Etrex 20?

Dan zit je voor een nieuwe dakota rond de €120 en een nieuwe etrex ietsje meer.

Prima apparaatjes en erg duurzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Advies ; Dakota 20 of eTrex 30.

 

Zit je voor de aankomende jaren goed. Kost wel rond de 200 euro.

Tot die tijd spelen met je smartphone.

Waarom geen Dakota 10 of Etrex 20?

Dan zit je voor een nieuwe dakota rond de €120 en een nieuwe etrex ietsje meer.

Prima apparaatjes en erg duurzaam.

 

Na enige tijd van cachen loop je tegen de beperkingen aan. Zeer zeker als je al eens hebt gespeeld met zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties :)

Gisteren hebben we met de smartphone gelopen, wij liepen al vlot tegen de beperking aan dat de batterij van de telefoon zo leeg was, dus dat was niet echt handig...

denk dat ik dan toch maar ga kijken naar de etrex 10 of 20

groeten Miranda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties :)

Gisteren hebben we met de smartphone gelopen, wij liepen al vlot tegen de beperking aan dat de batterij van de telefoon zo leeg was, dus dat was niet echt handig...

denk dat ik dan toch maar ga kijken naar de etrex 10 of 20

groeten Miranda

Dan zou ik voor dat geld kijken voor een 2de hands dakota 20, etrex 62 of zoiets.

 

Maar speel dit spelletje eens een poos met je smartfoon,

Dan kun je doorsparen en een van de eerder genoemde types aanschaffen. Heet zoveel meerwaarde

 

Ik zou dan toch gaan voor een etrex 20. Dat apparaat biedt veel meer dan de 10. Het is een zeer goed apparaat en bovendien relatief goedkoop. Volgens de Op pad het apparaat met de beste prijs-kwaliteitverhouding.

Daar waren een paar modellen toch echt niet in meegenomen. Geen etrex 30 bijv.

Maar de etrex 20 is zeer goed voor het geld. De 10 is net als de dakota 10 TE basic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...even een vraagje. Ik cache nog niet zo lang en ik doe dit met een E-trex 10. Ik lees regelmatig op dit en andere fora, dat de Etrex-10 te basic is. Wat is te basic en wat missen jullie op deze GPS ontvanger dat je echt nodig hebt om te cachen?

Tot nu tot ben ik nog niet tegen beperkingen aangelopen, maar als ik in de toekomst ooit een andere GPG nodig heb, is het altijd handig om te weten waar je op moet letten bij de aanschaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...even een vraagje. Ik cache nog niet zo lang en ik doe dit met een E-trex 10. Ik lees regelmatig op dit en andere fora, dat de Etrex-10 te basic is. Wat is te basic en wat missen jullie op deze GPS ontvanger dat je echt nodig hebt om te cachen?

Tot nu tot ben ik nog niet tegen beperkingen aangelopen, maar als ik in de toekomst ooit een andere GPG nodig heb, is het altijd handig om te weten waar je op moet letten bij de aanschaf.

geheugen niet uitbreidbaar en geen kaarten in geheuugen te plaatsen.

 

Beide zaken (en dan is 2de een groot gevolg van 1ste voor mij) zijn voor mij daarom een absolute no-go'er.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...