DanPan Geplaatst 18 april 2013 Geplaatst 18 april 2013 (bewerkt) Prijs nieuwe/nonrecurring Premium Membership stijgt van $30 (€23) naar €30 (+ 30%) voor Europeanen (niet voor Zwitsers).https://payments.geocaching.com/ Argumentatie van GS voor de prijsstijging: BTW (30% ??) is nu inbegrepen in de prijs... De discussies op het GS forum laaien hoog op: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=309954 18 april 2013 bewerkt door DanPan
Linkalovers Geplaatst 18 april 2013 Geplaatst 18 april 2013 Volgens mij betaal ik al jaren €29,- bij GeoCachingShop.Nl
DanPan Geplaatst 18 april 2013 Auteur Geplaatst 18 april 2013 Volgens mij betaal ik al jaren €29,- bij GeoCachingShop.Nl Dan betaal je al jaren €6 teveel...
Linkalovers Geplaatst 18 april 2013 Geplaatst 18 april 2013 Volgens mij betaal ik al jaren €29,- bij GeoCachingShop.Nl Dan betaal je al jaren €6 teveel... Ach... het is een hobby en wat is €6,-. Ik ken instellingen, waar ik jaarlijks ( verplicht ) een veel grote donatie moet doen, zonder dat ik er wat voor terugkrijg.
Martijn&Martine Geplaatst 18 april 2013 Geplaatst 18 april 2013 Vreemde keuze van Groundspeak. Hoe bepalen ze je lokatie? Aan de hand van de door je zelf aangegeven home coordinaten? Dan zou je dat dus eenvoudig even kunnen aanpassen.
DanPan Geplaatst 18 april 2013 Auteur Geplaatst 18 april 2013 (bewerkt) Vreemde keuze van Groundspeak. Hoe bepalen ze je lokatie? Aan de hand van de door je zelf aangegeven home coordinaten? Dan zou je dat dus eenvoudig even kunnen aanpassen. Op de betaalpagina hebben ze een linkje "Not your location?" voorzien. Wijzig je lokatie in Switzerland of United States en je betaalt $30 i.p.v. €30 Handig toch... 18 april 2013 bewerkt door DanPan
Martijn&Martine Geplaatst 18 april 2013 Geplaatst 18 april 2013 Ach ik gebruik nu alleen mijn premium membership om zo nu en dan een PQ te maken. Notificaties staan al geruime tijd uit en voor de PM caches hoef je het al helemaal niet te doen. Eerst maar eens een nachtje over slapen en kijken wat GS doet met de kritiek. 1
JackHoe Geplaatst 19 april 2013 Geplaatst 19 april 2013 De discussie gaat niet alleen over de prijsverhoging door de verschillende belastingen van de verschillende landen, maar ook over de manier waarop Groundspeak hier (niet) over heeft gecommuniceerd. Communicatie; de grootste oorzaak van problemen en hoog oplopende discussies.
MacDD Geplaatst 19 april 2013 Geplaatst 19 april 2013 Dit gaan we eens even overal rondbazuinen. Inclusief de omweg via de kaaimaneilanden.
jamayolo Geplaatst 19 april 2013 Geplaatst 19 april 2013 gelukkig heb ik nog een 2e huis in "Fatu Hiva"
Martijn&Martine Geplaatst 19 april 2013 Geplaatst 19 april 2013 Zo te zien zijn ze er wel mee bezig....
terp1234 Geplaatst 19 april 2013 Geplaatst 19 april 2013 Ik ben nu een genaturaliseerde Zwitserse geocacher. Verliep zonder problemen en ik kan er weer een jaartje tegen.
DanPan Geplaatst 19 april 2013 Auteur Geplaatst 19 april 2013 (bewerkt) This is definitely all a learning curve for us, and we apologize for the confusion. Our management has a meeting planned to discuss all of this and Bryan will be posting this afternoon in answer to your questions. Please bear with us during this transitional time. 19 april 2013 bewerkt door DanPan
snoopy and woodstock Geplaatst 19 april 2013 Geplaatst 19 april 2013 Ik kies gewoon één keer een cache dichter bij huis en bespaar €10,- brandstofkosten Hoera probleem opgelost en ook nog eens €4,- bespaard Hoe simpel kan het toch allemaal zijn. 1
Odlaniger Geplaatst 19 april 2013 Geplaatst 19 april 2013 Destijds heb ik me laten overhalen om PM te worden als dank voor wat Groundspeak allemaal voor ons doet. Maar ik maak geen gebruik van de voordelen die een PM heeft. Dus twee jaren donateur zijn vind ik genoeg, volgende keer weer gewoon simpele member.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden