Linkalovers Geplaatst 30 maart 2013 Geplaatst 30 maart 2013 (bewerkt) Volgens mij heet dit draadje 'Mooiste Log Nl'. Maar ( zoals gewoonlijk ) wordt op dit forum een positieve insteek , bijna direct om zeep geholpen door gelijk ( nutteloos ) persoonlijk te worden....... Edit: tekst iets duidelijker gemaakt. 30 maart 2013 bewerkt door Linkalovers 1
Coorretje Geplaatst 30 maart 2013 Geplaatst 30 maart 2013 Barny, jij gaat er gelijk van uit dat ik niet gekeken heb. Ik geef alleen door dat de link niet werkt.
Linkalovers Geplaatst 30 maart 2013 Geplaatst 30 maart 2013 Barny, jij gaat er gelijk van uit dat ik niet gekeken heb. Ik geef alleen door dat de link niet werkt. Misschien bedoelde ( verwachte? ) hij wel, dat je ook gelijk een werkende link had kunnen plaatsen. Ik denk dat de rest van de tekst ( in dit geval ) ( en zoals vaak ) de ‘verpakking’ is.
barny Geplaatst 30 maart 2013 Geplaatst 30 maart 2013 en zo helpen we elkaar weer en hoeft de volgende draatjes niet vervuit te worden met het onzinnige "de link werkt niet" gewawul blijven we toch positief en opbouwend bezig #geefermaareendraaiaan Barny
Dagwacht Geplaatst 30 maart 2013 Geplaatst 30 maart 2013 blijven we toch positief en opbouwend bezig Je kent het woord positief dus wel. De betekenis ook? 1
snoopy and woodstock Geplaatst 30 maart 2013 Auteur Geplaatst 30 maart 2013 Oke genoeg gezeurd en nu weer log's aub.
Diederikus Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Oke genoeg gezeurd en nu weer log's aub. Nou vooruit, ééntje dan nog: Poort van Dronten - De koppelpoort 1
antarctica Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Diederikus, ik denk dat ik je maar eens ga uitnodigen een cache van me te doen. Antarctica
Odlaniger Geplaatst 1 april 2013 Geplaatst 1 april 2013 Diederikus, wanneer komt jouw Boekenweekgeschenk uit?
Diederikus Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Diederikus, ik denk dat ik je maar eens ga uitnodigen een cache van me te doen. Antarctica Het zal mij een eer en een genoegen zijn. Heb je iets in gedachte?
de kikkers Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Ant is denk ik SOS Gelderland aan het controleren. Als je de X factor hebt is X misschien wel een aardige cache.
antarctica Geplaatst 5 april 2013 Geplaatst 5 april 2013 Diederikus, ik denk dat ik je maar eens ga uitnodigen een cache van me te doen. Antarctica Het zal mij een eer en een genoegen zijn. Heb je iets in gedachte? Helaas heb ik weinig keus voor je. Antarctica
hidde109 Geplaatst 5 april 2013 Geplaatst 5 april 2013 Diederikus, grote hulde aan jouw wijze van loggen! Behalve van mijn eigen cachemaatjes zoek ik naast de logjes van Wilxlii Carrotte tegenwoordig ook jouw logjes op. Een groot genoegen om te lezen!
Draghkar Geplaatst 12 mei 2013 Geplaatst 12 mei 2013 Ik dacht dat mijn log voor de bedevaartscache wel aardig was: De found log En de note om eea verder af te maken vanwege een limiet op het aantal karakters in een log...
Aanbevolen berichten