Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Grappige log :thumbup:

Ikzelf als CO lees wel alle logjes en vind het leuk als ik er een grijns van op m'n smoelwerk krijg. De andere kant van het verhaal is juist de cacher die niets leest, want als een cacher mijn cache juist niet gevonden heeft en er een DNF aan wijdt ( zelden dus.. ) dan reageer ik diezelfde dag nog met een mailtje met een zoektip of meer als dat wenselijk is. Ik krijg daar nu juist bijna nooit enige reactie op, :no:

Geplaatst

Zo, eindelijk even tijd om de schade een beetje in te halen :-) http://coord.info/GC2TNKB

Barny, dit is denk ik wat je bedoelde met "lange inhoudelijke lege logs" in een ander draadje? Maar zo schrijf ik graag mijn dagboek :-) Als je tussen de (vele) regels van onze 4 logjes doorleest dan zit er vast wel wat inhoud in, hoe we de cache ervaren hebben enzo. Maar je hebt gelijk, het is voornamelijk b*llsch*t

Geplaatst

2,5 miljoen woorden? Volgens mij ben ik daar al lang overheen :bag: . En daar heb ik geen 13.000 caches voor hoeven vinden.

Zonder dollen, ik heb altijd bewondering gehad voor de ausdauer waarmee RvU zijn logjes schreef en ik heb er veel met plezier gelezen. Maar niet alle 13.000 caches die hij bezocht heeft zijn fantasievol en geïnspireerd, en zijn statistische cachedoelen worden in mijn beleving steeds vager, dus dan kom je zijn logs ook veel minder vaak tegen. Het betreft geen caches meer die in mijn selecties naar boven komen. Ik heb al in tijden geen log meer gelezen van zijn hand.

De logs bij mijn eigen caches lees ik regelmatig om mijn ego van streling te voorzien. En ook mijn eigen logs lees ik regelmatig terug. Naarmate het er meer worden, wordt de trip down memory lane steeds leuker.

Geplaatst

Mooie caches bedenken en maken, prachtige tochten wandelen in goed gezelschap en daarna een mooie log schrijven, voor jezelf als herinnering en voor de CO als dank.

Laten we dat allemaal vooral blijven doen!

Antarctica

Geplaatst (bewerkt)

De logjes schrijf ik hoofdzakelijk voor mijn eigen plezier en mijn eigen herinnering. Als de co het ook leuk vindt is het mooi meegenomen, maar het zijn mijn gevoelens die ik beschrijf. Ik kijk er later met plezier op terug, terwijl de co misschien al lang een andere hobby bedrijft..... Ik heb ze ook niet geschreven om mijn eigen ego te strelen... Als het schrijven op zich je doel is dan zijn er bepaald betere platforms dan een logboekje of een geocaching forum.... Het is puur de mooie of minder mooie herinnering, die een logje achteraf kan oproepen. TFTC zal nooit enige vorm van herinnering kunnen oproepen.

bewerkt door Team Tabak
Geplaatst

Ik heb rvu alvast bedankt voor de leuke logjes die hij gaat schrijven bij mij caches .

Zodat hij mij niet kan beschuldigendat ik niet blij mee bent

Geplaatst

Wat is leeg?

Ieder heeft daar een andere invulling bij. Voor mij is alleen een tftc log écht leeg.

Ik vind b##//@/s#&**t logs vaak heerlijk om te lezen.

Net als b÷>>{#//s@$/&&t forumberichten trouwens.

:-)

Geplaatst

De logs schrijf ik voor de cachelegger en ook een beetje voor mezelf. De foto's onderweg maak ik voor mezelf en een beetje voor de cache eigenaar.

Ik kan aan de hand van foto's beter onthouden (in combinatie met de tekst).

Het is een paar keer gebeurd dat ik een reactie op logjes heb gekregen en ja, dat vond ik echt leuk.

Geplaatst

Foundlogs schrijf ik omdat ik het leuk vind. Voor mij zelf, voor mijn metgezellen, voor de cache-eigenaar en voor anderen die er prijs op stellen.

Overigens is dat voor mij niet zo moeilijk, ik schrijf graag en ik cache weinig.

Geplaatst

Maar je hebt gelijk, het is voornamelijk b*llsch*t

Kom, kom, niet zo bescheiden.

Ik schrijf gewoon op wat ik meemaak op weg naar de cache. Ook als dat zich voornamelijk in mijn hoofd afspeelt. Wat iemand anders er van vindt moet hij zelf weten.

Geplaatst

Toch wel opvallend aan de hele discussie is dat vroeger voornamelijk werd afgegeven op mensen die naar de mening van een aantal veelschrijvers hier de CO tekort deden met hun blijkbaar te korte log. Blijkbaar is de trend nu omgeslagen naar 'ik schrijf de log voor mijzelf en wat een ander er van vindt moet hij zelf weten' ookal wordt dat door sommigen als "lange inhoudelijke lege logs" betiteld.

• Top! 1
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...