Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Volgens mij heet dit draadje 'Mooiste Log Nl'. Maar ( zoals gewoonlijk ) wordt op dit forum een positieve insteek :clap: , bijna direct om zeep geholpen door gelijk ( nutteloos ) persoonlijk te worden....... :crybaby:

Edit: tekst iets duidelijker gemaakt.

bewerkt door Linkalovers
  • Top! 1
Geplaatst

Barny, jij gaat er gelijk van uit dat ik niet gekeken heb. Ik geef alleen door dat de link niet werkt.

Misschien bedoelde ( verwachte? ) hij wel, dat je ook gelijk een werkende link had kunnen plaatsen. Ik denk dat de rest van de tekst ( in dit geval ) ( en zoals vaak ) de ‘verpakking’ is.

Geplaatst

en zo helpen we elkaar weer en hoeft de volgende draatjes niet vervuit te worden met het onzinnige "de link werkt niet" gewawul

blijven we toch positief en opbouwend bezig

#geefermaareendraaiaan

Barny

Geplaatst

Diederikus, ik denk dat ik je maar eens ga uitnodigen een cache van me te doen. Antarctica

Het zal mij een eer en een genoegen zijn. Heb je iets in gedachte?

Geplaatst

Ant is denk ik SOS Gelderland aan het controleren. Als je de X factor hebt is X misschien wel een aardige cache.

Geplaatst

Diederikus, ik denk dat ik je maar eens ga uitnodigen een cache van me te doen. Antarctica

Het zal mij een eer en een genoegen zijn. Heb je iets in gedachte?

Helaas heb ik weinig keus voor je.

Antarctica

Geplaatst

Diederikus, grote hulde aan jouw wijze van loggen! Behalve van mijn eigen cachemaatjes zoek ik naast de logjes van Wilxlii Carrotte tegenwoordig ook jouw logjes op. Een groot genoegen om te lezen!

• 1 month later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...