Spring naar bijdragen

Hoe Kan Ik Op Www.geocaching.com Automatisch Bericht Krijgen Als Er Ee


eddysandra

Aanbevolen berichten

Ik weet dat dit zou moeten kunnen, maar ik zie niet hoe....

 

Hoe kan ik automatisch op www.geocaching.com een berichtje ontvangen wanneer er in mijn buurt nieuwe caches geplaatst zijn? We zijn premium member. Ik lees het allemaal in het engels. Kan iemand mij in het nederlands vertellen hoe dit moet?

 

BVD voor de reactie.

 

MVG

Sandra

bewerkt door eddysandra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ga naar www.geocaching.com. Log in (indien dit niet automatisch al gebeurt).

Klik op je eigen teamnaam rechts bovenin.

Dan zie je rechts (In de rij onder je eigen naam) op de pagina een heleboel opties.

Klik op "notificaties instellen".

Dan op "Create new notification."

De rest wijst vanzelf en hangt van je persoonlijke voorkeuren af.

 

Als je moeite hebt met de Engelse taal, dan kun je er ook voor kiezen om geocaching.com in te stellen op "Nederlands". Die optie staat pal onder je inlognaam rechts boven!

 

Succes!

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Handig is te weten dat je voor elk cachetype een aparte notificatie moet instellen.

 

Als je bericht van elke nieuwe cache in Nederland (& België) wilt hebben, kun je er voor kiezen om de reviewers via Twitter te volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op .com bij Profiel/ accountgegevens/ Jouw gevalideerde e-mailadressen kun je aangeven of je de wekelijkse Nieuwsbrief wilt ontvangen.

 

Als je dit aangeeft, ontvang je 1 X per week de Nieuwsbrief met daarin de nieuwe geocaches, op volgorde van dichtsbijzijnde bij je thuiscoördinaten en verder.

Je moet dan wel op diezelfde Profielpagina bij 'Jouw locatie' de thuiscoördinaten ingevuld hebben.

 

Voor mij als basis-member is de wekelijkse berichtgeving van nieuwe caches ruim voldoende (FTF heb ik toch helemaal niks mee).

 

NB. De taalinstelling kun je ook op dezelfde profielpagina wijzigen onder 'Jouw voorkeuren'/ Taal (bij jou dan your preferences/ language)

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...