Spring naar bijdragen

Gezocht! (Groepen) Mensen Met Cc Database's


barny

Aanbevolen berichten

Er is vandaag mij ter oore gekomen dat er mensen zijn met een sterk gevoel hoe er volgens hun gecachet moet worden, die dan het internet afstruinen naar geocachers die een privé of anderzijds data base’s hebben met corrected coords.

Als zij eenmaal weten wie gebruik maakt van zo een database gaan ze de gebruikers via fake accounts lastig vallen.

 

Is dat je bekent?

 

Heb je er van gehoord?

 

Weet je wie het zijn?

 

Of ben jij wel eens “lastig” gevallen door mensen die zich bezigen met zulke fake accounts wil ik dat heel graag weten

Of ben jij of hoor jij bij zo een groepje die mensen lastig valt zou ik graag met je in contact komen.

Iedereen die dat wil kan me op een hoop manieren bereiken behalve via de PM funktie van dit forum omdat geen enkel PM funktie op welk forum dan ook echt Prive is.

komende twee weken ben ik ook op en paar events,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heya Barny.

 

Kleine vraag. Want? En ik ben echt heel benieuwd, want op de een of andere manier verwacht ik echt iets barny-style.

 

En nee, ik ken wel iemand met zo'n lijst, maar ik weet niet of ze ooit zijn lastig gevallen. Ik zal eens vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even de vragen beantwoorden

*het want, ik wil gewoon weten hoe vaak mensen worden lastig gevallen omdat ze gebruikmaken van CC en wat de drijfveer is om onder een fake account mensen latsig te vallen

*nee ik weet niet wie het zijn, ik kwam er vandaag achter

*en nee ik ben nooit "lastig" gevallen om de database die mijn naam heeft en waar ik gebruik van maak

*en nee Antarctica ik geef ze niet zomaar door, maar mocht je een pussel coord of een eindcoord willen hebben komen wij zeker tot een bevredegend resultaat ;)

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar barny toch. Weten wie het is die lastig valt onder fake (want ik vermoed dat daar jou punt zit, als je kritiek of commentaar hebt doe dat dan onder eiegen naam) en er dan niks mee doen? Je valt me tegen :clown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben in het bezit van meerdere cc databases.

 

Ik word hier gelukkig niet door mensen met een fakeaccount over lastig gevallen.

Wel weten (wisten) mensen uit onze regio mij te vinden als ze iets nodig hebben. Meestal is het een geval van geven en nemen, maar voor sommige is het alleen maar nemen. Met die mensen ben ik snel klaar :)


Edit: nu ik er over nadenk weet ik niemand te noemen waarvan ik weet dat hij/zij géén cc database heeft.
MacDD, nu je het schreef, ben jij de eerste !

bewerkt door Oemoemenoetjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen cc-database, geen tweede account, handel niet in eindcoördinaten en ben geen bezoeker van Geoleaks.

Ben ik te braaf?

Nee hoor, ik denk dat het merendeel van de cachers dat niet heeft.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie niet tot het "ons kent ons" circuit hoort of wil behoren en ook niet op regelmatige basis events bezoekt, zal toch écht zélf moeten puzzelen en zélf een multi moeten lopen om tot het eindcoördinaat te komen.... Hooguit kan hij (of zij) zich af en toe tot Geoleaks wenden om een ruggesteuntje te zoeken....

 

Maar is dit erg? Denk het niet. Hoe dan ook.... Niemand zal van ons een verzoek krijgen om zo'n lijst op te sturen.... Voordat je er als cacher erg in hebt ga je in de boeken als de Armstrong van het geocachen..... Wij hebben ons eigen (geocachers)bloed nog..... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heen database, ooit account gehad bij leax om t ekijken hoe en wat en binnen 2 dagen een ip-ban. En trots op. Kan ik iets niet oplossen, dan niet. En soms lift ik mee met vrienden. Vriend van mij heeft al die papagaaien opgelost, ik krijg daar echt de kreibels van. Maar als hij gaat en ik ben toevallig mee, dan zet ik toch echt mijn naam wel in dat boekje.

 

Ennuh, oemoe, bijna niemand hier in het zeeuwse (dus mijn kant) heeft een database. OP HeMa.nl na, die levert ze zelfs aan leaks. En hoe weet ik dat dan weer? Via een vriend van me die zijn eigen cache daar na enkele dagen al tegen kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...