Spring naar bijdragen

Zie Geen Logs Meer En Kan Geen Aanpassingen Doen?


elisa1955

Aanbevolen berichten

Boven aan de pagina staat in een geel kader !

Groundspeak is phasing out support for older browsers. Visit the Help Center for more information.

 

Heb al eens gekeken bij de help center maar werd niet veel wijzer. Heb steeds bij Window 7 de updates gedraaid, dus had niet veel aandacht meer aan het gele kader besteed, totdat!!!

 

Ik geen coordinaten of notes kon saven op de pagina, en ook geen logjes meer kon lezen.

Best irritant eigenlijk.

En om nu gelijk een andere browser in te stellen, het zou toch moeten lukken in IE.

 

Wie kan mij in simpele bewoordingen duidelijk maken wat ik hier aan kan doen?

 

Alvast mijn hartelijke dank!

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja dat probleem hebben wij ook gehad, schoonzoon heeft van alles geprobeerd, en wij hebben er zelfs windows9 op zitten, zelfs snappen we niets van computers, maar toen schoonzoon firefox erop heeft gezet is alles weer bij het oude, logjes kunnen we weer lezen, bruine balkje bovenaan de pagina is ook weg nu. Dus download firefox dan ben je van het probleem af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij hebben er zelfs windows9 op zitten

Cool, een bericht uit de toekomst! Of van een Microsoft medewerker natuurlijk.

 

En wat betreft de vraag: ik kan uit je bericht een soort van opmaken dat je Windows 7 gebruikt en Internet Explorer, maar welke versie van IE? Bij dit soort problemen is het altijd belangrijk om browserversies te noemen anders is het lastig om je te helpen. Overigens denk ik dat kalkendotters gelijk heeft dat je compatibility view aan hebt staan, zo niet zou ik controleren of JavaScript wel ingeschakeld is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk ook eens bij "Extra > Instellingen voor de compatibiliteitsweergave" of www.geocaching.com voorkomt in de lijst "Websites die aan de compatibiliteitsweergave zijn toegevoegd". Indien ja, verwijder www.geocaching.com

 

Voor GSAK is er ook een oplossing door een registry key toe te voegen. Maar moet ik effe terug opzoeken welke dat juist is.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor GSAK is er ook een oplossing door een registry key toe te voegen. Maar moet ik effe terug opzoeken welke dat juist is.

 

24e89c21e45888c5c57e2afe1c1e98aa.png

 

Oplossing: voeg volgende registrykey toe (Windows gebruikers)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULATION] "gsak.exe"=dword:00001f40

 

of download en run UserAgentFix.reg

 

Meer info: Split Screen, UserAgent Version

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...