elisa1955 Geplaatst 25 februari 2013 Geplaatst 25 februari 2013 Boven aan de pagina staat in een geel kader ! Groundspeak is phasing out support for older browsers. Visit the Help Center for more information. Heb al eens gekeken bij de help center maar werd niet veel wijzer. Heb steeds bij Window 7 de updates gedraaid, dus had niet veel aandacht meer aan het gele kader besteed, totdat!!! Ik geen coordinaten of notes kon saven op de pagina, en ook geen logjes meer kon lezen. Best irritant eigenlijk. En om nu gelijk een andere browser in te stellen, het zou toch moeten lukken in IE. Wie kan mij in simpele bewoordingen duidelijk maken wat ik hier aan kan doen? Alvast mijn hartelijke dank! 1
kalkendotters Geplaatst 25 februari 2013 Geplaatst 25 februari 2013 Dat komt zeer waarschijnlijk omdat je de pagina nu in 'compatibility mode' draait. Dan doet IE9 net even wat anders met de pagina dan zou moeten. Naast de adresregel staat een gescheurd blauw icoontje. Klik daar eens op, en het zou weer moeten werken. 2
volksdansje Geplaatst 26 februari 2013 Geplaatst 26 februari 2013 Ja dat probleem hebben wij ook gehad, schoonzoon heeft van alles geprobeerd, en wij hebben er zelfs windows9 op zitten, zelfs snappen we niets van computers, maar toen schoonzoon firefox erop heeft gezet is alles weer bij het oude, logjes kunnen we weer lezen, bruine balkje bovenaan de pagina is ook weg nu. Dus download firefox dan ben je van het probleem af.
J-Thread Geplaatst 26 februari 2013 Geplaatst 26 februari 2013 wij hebben er zelfs windows9 op zitten Cool, een bericht uit de toekomst! Of van een Microsoft medewerker natuurlijk. En wat betreft de vraag: ik kan uit je bericht een soort van opmaken dat je Windows 7 gebruikt en Internet Explorer, maar welke versie van IE? Bij dit soort problemen is het altijd belangrijk om browserversies te noemen anders is het lastig om je te helpen. Overigens denk ik dat kalkendotters gelijk heeft dat je compatibility view aan hebt staan, zo niet zou ik controleren of JavaScript wel ingeschakeld is.
hidde109 Geplaatst 26 februari 2013 Geplaatst 26 februari 2013 Ik heb ditzelfde probleem gehad en inderdaad opgelost dmv het bovengenoemde icoontje. Als ik echter in GSAK in het onderste scherm de listing opvraag krijg ik daar dezelfde gele balk. En hier heb ik geen icoontje om dit op te lossen
elisa1955 Geplaatst 26 februari 2013 Auteur Geplaatst 26 februari 2013 @ kalkendotters, super , het werkt weer, hartstikke bedankt!
DanPan Geplaatst 26 februari 2013 Geplaatst 26 februari 2013 (bewerkt) Kijk ook eens bij "Extra > Instellingen voor de compatibiliteitsweergave" of www.geocaching.com voorkomt in de lijst "Websites die aan de compatibiliteitsweergave zijn toegevoegd". Indien ja, verwijder www.geocaching.com Voor GSAK is er ook een oplossing door een registry key toe te voegen. Maar moet ik effe terug opzoeken welke dat juist is. 26 februari 2013 bewerkt door DanPan
StefandD Geplaatst 27 februari 2013 Geplaatst 27 februari 2013 Sinds gisteren is Internet Explorer 10 voor Windows 7 beschikbaar: http://webwereld.nl/nieuws/113523/internet-explorer-10-beschikbaar-op-windows-7.html
DanPan Geplaatst 4 maart 2013 Geplaatst 4 maart 2013 (bewerkt) Voor GSAK is er ook een oplossing door een registry key toe te voegen. Maar moet ik effe terug opzoeken welke dat juist is. Oplossing: voeg volgende registrykey toe (Windows gebruikers) [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULATION] "gsak.exe"=dword:00001f40 of download en run UserAgentFix.reg Meer info: Split Screen, UserAgent Version 4 maart 2013 bewerkt door DanPan
Buteo66 Geplaatst 13 maart 2013 Geplaatst 13 maart 2013 @ Kalkendotters: bedankt (soms is het simpel).
Finbar.nl Geplaatst 30 april 2013 Geplaatst 30 april 2013 @kalkendotters, bedankt! Ook ik had de laatste dagen allerlei vreemde dingen gevonden, maar toen bleek dat niet iedereen dat had.... En nu is het weer opgelost, merci!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden