Spring naar bijdragen

Verloren Tijdens Cachen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Tot mijn grote schande ben ik een keer een TB kwijtgeraakt die ik net uit een cache had gehaald. Bij de auto, twee kilometer van de cache kwam ik pas achter. Netjes in het cachelog vermeld en op de pagina van de (vermoedelijke) TB. Uiteraard staat de TB op mn watchlist maar er is nooit meer iets van vernomen. De cache is na mij slechts vier keer bezocht. Echter is de kans dat iemand een tb tegenkomt tussen afgevallen blad is natuurlijk bijzonder klein. De eigenaar heeft zich nooit gemeld. Uiteraard baal ik er van om spul van een ander te verliezen... Maar goed, uit eigen ervaring weet ik dat TB's soms na een of twee jaar weer boven water komen.

Geplaatst

Ik heb dit ook eens meegemaakt. Het was een kleine coin, die ik verloor kort nadat ik hem uit een cache gehaald had. In het grasveld dat ik moest oversteken vermoedelijk verloren en dan vind je zoiets nooit meer terug. Ik heb toen zo snel ik kon de eigenaar gemeld, die me direct antwoordde. Dat suste mijn geweten enigszins.

Geplaatst

Een pin van onze 1000 found. Zat op onze rugzak en ligt nu waarschijnlijk ergens in de Duitse Eifel op een berg.

Geplaatst

GPS. Kwam daar de volgende dag pas achter. Ben toen teruggereden naar de cache waar ik hem vermoedelijk was verloren en vond hem daar na lang zoeken uiteindelijk terug op 15 meter van de cache tussen de bladeren in het bos (maar dat was ook het gebied dat we zo'n beetje afgezocht hadden).

Geplaatst

M'n GPS. Tijdens het peilen van een coordinaat (mbv van smartphone), GPS even naast me neer gelegd en deze nooit meer opgepakt. Kwam daar enkele uren later achter, maar toen was het te laat. Was wel al bezig om een nieuwe aan te schaffen, maar mijn kids zouden 'm overnemen,

Geplaatst

Ik was mijn Explorist verloren in Beverwijk bij het 'rondje door onze buurt.' Dat zal net na uitkomst van deze cache zijn geweest, begin mei 2014.

Het was een 'geel monster,' alles handmatig inpluggen, maar werkte uitstekend..

Geplaatst

Ik in Mei 2014 een Sony foto toestel in een zwarte opbergtasje op Texel in de buurt van Oudeschild.

Heb div. oproepjes geplaatst op twitter en op de Geo-caching site maar helaas :no:

Geplaatst

Wij zijn een paar weken geleden onze magneetstok verloren. We hadden 'm gebruikt om een cache van een draad tussen twee bomen te wippen. Lukte niet, was net te kort. Daarna hebben we 'm op de grond gelegd. De cache met een lange tak te pakken gekregen en rerug kunnen hangen, maar de stok helaas vergeten mee te nemen.

Geplaatst

Dat ken ik wel, spullen even neerleggen en dan vergeten. Zo heb ik een zonnebril laten liggen. Aan mijn nieuwe heb ik nu zo'n suffig touwtje gedaan, maar het helpt wel. De bril blijft keurig om mijn nek hangen. Zo hangt ook mijn gps altijd om mijn nek als ik ga wandelen (anders in de fietsklem). Dat is gelukkig nog altijd goed gegaan.

Geplaatst

Ik ben dan weer zo iemand die vergeet om de GPS van de fiets te halen, bijvoorbeeld bij een terraspauze. Gelukkig is het nog altijd goed gegaan (lees: op tijd gerealiseerd dat ie nog op de fiets zat).

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...