Spring naar bijdragen

Verloren Tijdens Cachen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na het 'Gevonden' topic nu maar eens de tegenhanger ;

Is er iemand wel eens wat verloren tijdens het Cache ?

En werd het nog terug gevonden ?

Geplaatst (bewerkt)

Mijn GPS. Een dakota 20. Niet terug gevonden.

De derde keer dan. De 2 kaar daarvoor wel terug gevonden.

bewerkt door MacDD
Geplaatst

Die draadjes zijn er geweest. Als ik de zoekterm "verloren" ingeef op het forum kom je 5 draadjes tegen.

Zelf een keer druk geweest met een fototoestel die ik had laten hangen halverwege Stevig Stappen.

Die is door een andere geocacher gevonden en opgestuurd.

Geplaatst

Onze autosleutel, tijdens een van de eerste Woudlopers Avond Events in België. Vind die maar eens terug in het donker! Mr. Aragorn verloor zijn sleutel maar gelukkig had ik de reservesleutel op zak zodat we gewoon naar huis konden rijden.

• 11 months later...
Geplaatst

OOk een rayban zonnenbril, tijdens het cachen in Drenthe. Gelukkig was er een erg vriendelijke mede cacher die hem vond en weer aan mij heeft geretourneerd!

Geplaatst

Ik kwam er thuis achter dat ik mijn telefoon was verloren.

Met een andere telefoon terug gegaan en al bellend de telefoon terug gevonden naast de cache box.

Geplaatst

Ik kwam er thuis achter dat ik mijn telefoon was verloren.

Met een andere telefoon terug gegaan en al bellend de telefoon terug gevonden naast de cache box.

Weer een nieuwe vorm van geocachen, call a cache! :phone:

Geplaatst

Zo uit het hoofd:

Telefoon, Fiets, Fotocamera Allemaal terug gevonden dank daarvoor.

Fotocamera, diverse pennen: Definitief kwijt

Tc

Geplaatst

Een vouwbare prikstok en een GC pet verloren.

Wel een keer mijn GPS laten liggen en daar na 1km rijden achtergekomen, gekeerd en hij lager gelukkig nog.

• Top! 1
Geplaatst

UV lampje omdat ik mn rugzakje niet goed dicht had. Waarschijnlijk bij het springen over slootjes o.i.d. er uit gekieperd. Inmiddels een nieuwe besteld, maar waarschijnlijk niet op tijd binnen voor de nachtcache van a.s. zaterdag. Gelukkig heb ik nog teammaatjes ;-)

Geplaatst

Onze fietspomp. Uit de fietstas gevallen. Als we een hele dag gaan fietsen gaat die altijd mee. Nu maar een nieuwe gekocht voor onze volgende trail in Drenthe.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...