Spring naar bijdragen

"Thuiswerk caches"


Wat vind jij van thuiswerkcaches?  

59 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij van thuiswerkcaches?

    • Thuiswerkcaches zijn mijn favoriete cachevorm.
      10
    • Ik houd helemaal niet van thuiswerkcaches.
      2
    • Thuiswerkcaches zijn helemaal niets.
      1
    • Thuiswerkcaches moeten uitgebannen worden.
      3
    • Ach, een cache is een cache.
      24


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

Misschien gooi ik hiermee de knuppel in het hoenderhok, maar dit onderwerp zit me al enige tijd dwars.

 

Ik kan nl. helemaal niet uit de weg met : THUISWERKCACHES.

 

Wat bedoel ik hiermee?

Thuiswerkcaches zijn die caches waarvoor je - alvorens op pad te kunnen gaan eerst een raadsel, een wiskundige vraagstelling oid. moet oplossen.

 

Ik kan hier niet mee uit de weg en wil er dus van verschoond blijven!

Tevens vind ik dat cachen in het veld moet gebeuren en niet achter het buro.

 

Daarom deze poll: ik wil weten of er meer mensen zo over denken en of we deze caches een

aparte status kunnen geven. Zodat wij- de echte veldcachers- er niet meer mee geconfronteerd kunnen worden!

 

Kortom, graag jullie ongezouten en emotionele mening.

 

Groet,

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo allemaal.

 

Ik vind "Thuis caches" leuk,omdat je dan met regenachtig weer toch bezig kan zijn met geocaching en als het dan weer mooi weer word huppetee in de voeten en dan de cache loggen. :thumbup:

 

Dus voor mij kunnen ze dan ook niet moeilijk genoeg zijn,want je kan dan bij de volgende regen of storm periode weer FF achter de P.C gaan zitten om het probleem op te lossen. :ph34r:

 

Groetjes Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is allemaal wel in lijn met deze tijd. In vrijwel elk radioprogramma mag je je mening over een of ander stompzinnig onderwerp geven, iedere site heeft wel een polletje. Onze mening is nog nooit zo op prijs gesteld als tegenwoordig. Niet dat men ook wat met de uitslag doet, maar het geeft ons in ieder geval de illusie belangrijk gevonden te worden.

Ook hier vliegen de polletjes in het rond en ik doe er maar braaf aan mee. Niet dat er wat met de uitslag gedaan wordt, maar ik heb tenminste....

 

Ik vind dat we blij moeten zijn met zo'n grote diversiteit aan caches. Voor ieder wat wils. En het mooie is, dat je vrij bent om een cache te doen of niet. Wat is het leven van een cacher toch mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er nou mooier dan wanneer je niet op pad kunt (lekke band, treinstaking, benzine uitverkocht :ph34r: ) je toch in de geocachesfeer kan blijven met een thuiswerk cache.

 

Ook goed voor de ontwikkeling. Ik heb films gezien die ik normaal nooit zou zien, boeken gelezen die ik anders in de bieb zou hebben laten staan en spelletjes gespeeld waarmee ik nooit uit de voeten zou kunnen. Me ook al scheel gekeken op een met stippeltjes gevuld blad. En dat allemaal vanwege het geocachen :thumbup: .

 

Meer thuiswerk! MEER!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het nogmaals herhalen:

als ze je niet bevallen moet je er niet aan beginnen !! :thumbup:

 

Om met je eigen woorden te spreken, gewoon overslaan als het je niet bevalt.

 

Voor mij is het gewoon een andere vorm van cachen. Duidelijk zichtbaar tussen de anderen door het vraagteken dat aangeeft waar het om gaat. Leuk om thuis tijdens een regenachtige dag op te lossen, en om te combineren als je er een keer in de buurt bent. Zo heb ik Spring en Pi-Air al opgelost, en binnenkort ga ik daar heen om ze te loggen ;)

 

De poll ken ik helaas niet invullen. De keuze van "ze zijn leuk om erbij te hebben" staat er helaas niet tussen :D

Groetjes Marja :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thuiswerk caches zijn echt helemaal TOP! Vooral die virtuele in de US. Effe googelen en je vindt de antwoorden, loggen, en hop, weer een erbij. Jammer dat die niet mee gaat voor de stats. Ook die met de foto's zijn leuk; erg goed om ervaring op te doen met photoshop of gimp.

Zodra dit soort caches niet meer kunnen, stop ik met geocachen. Dit toch echt het ultieme doel in mijn leven.

Ook mijn kinderen zijn er dol op; ze kunnen de hele middag graaien in de snoeptrommel en over mijn schouder meelopen.

En als klap op de vuurpijl, als ICT'er werk ik lekker thuis. Dus ik kan naast mijn boterham verdienen ook nog geocachen. Mijn leven is PERFECT :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OOOOOoooooOOW!!!!!

 

Het ligt dus meer aan je geestelijke vermogens dan aan iets anders...

 

ZEG DAT DAN !!

dan kunnen we medelijden met je hebben, dat is ook aandacht, toch????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Hmmmm, mijn antwoord staat er niet bij. Ik heb de mogelijkheid te kiezen dat het mijn favoriete caches zouden zijn en verder een neutraal antwoord en drie wat mij betreft dezelfde negatieve antwoorden. Ik hou het meest van lekkere puzzels in het veld waarbij je een stuk wandelt door een mooie omgeving, dus favoriet is deze soort niet.

Maar ik vind het wel heel leuk ze hier achter mijn bureau op te lossen. Ik zet ze dan vervolgens in een bestandje en ooit, als we in de buurt zijn, gaan we kijken.

Helaas kan ik dus niet meedoen aan deze poll.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er nou mooier dan wanneer je niet op pad kunt (lekke band, treinstaking, benzine uitverkocht  ;) ) je toch in de geocachesfeer kan blijven met een thuiswerk cache.

 

Ook goed voor de ontwikkeling. Ik heb films gezien die ik normaal nooit zou zien, boeken gelezen die ik anders in de bieb zou hebben laten staan en spelletjes gespeeld waarmee ik nooit uit de voeten zou kunnen. Me ook al scheel gekeken op een met stippeltjes gevuld blad. En dat allemaal vanwege het geocachen  :( .

 

Meer thuiswerk! MEER!

Meer? Meer? Je wordt op je wenken bediend!

Er komt nu zelfs een Event waarvoor je eerst het nodige thuis moet doen: reacties bedenken op bizarre situaties, kleding maken voor je hele groep en leren zingen. Heerlijk! :D

En zelfs als na afloop zou blijken dat de cache slechts een ingegraven micro is, heb ik toch een hoop plezier gehad!

 

Ik ben blij dat er zoveel verschillende vormen van geocaching bestaan. Kan je dus lekker uitzoeken wat je wel, en wat je niet wilt doen.

Voor sommigen op het forum is dat uitzoeken (lezen) al een hele puzzel! ;)

 

Iemand schreef dat we ons niet zo druk moesten maken: Pyne was toch niet in te halen.

Wat? Niet in te halen? Kom nou! Ook al schelen we nu ruim 500 caches, Pyne moet niet denken dat ik het zo snel al opgeef! ;)

 

Biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat thuiswerk caches, of i.i.g. caches die je alleen kunt oplossen door thuis eerst de coordinaten op te zoeken, een aanvulling is op het veldcachen. Kijk maar naar de Dertien Duistere Deuntjes en Dertien Duistere Dingen van IJskimo. Ik vind ze geweldig want het maakt het geheel erg spannend: waar zal de cache nu weer liggen???

 

Meer huiswerk caches (maar niet overdrijven natuurlijk). :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) Ik vindt ze wel leuk... Wie zegt er trouwens dat je eerst zoveel voorwerk thuis moet doen? Meestal kom ik er in het veld ook wel uit. Een beetje nadenken, dat gaat juist veel beter in de vrije natuur. Lekker wanneer het zonnetje schijnt of super snel als het regent...

 

Dat is nu het leuke van geocachen. Voor elk wat wils. Enne wat mij betreft zo min mogelijk regeltjes... Dus geopatra van mij hoeven ze geen status aparte. Er is al apartheid genoeg in de wereld. En als jij van te voren even naar de cache kijkt en hij bevalt niet; dan doe je hem toch niet. ;)

 

Veel gewoon cache plezier. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...