Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja, inderdaad een leuke trail. Niet 1 die in 1 keer geplaatst wordt overigens. ik heb de toestemming al voor plaatsing. De eerste cache uit de trail komt binnenkort online. Ik moet nog inmeten en plaatsen.

Het wordt in ieder geval geen foto-rolletjestrail. Meer een "o ja, zo kun je natuurlijk ook een tradi bouwen trail"

Welke omgeving?

Ik ben benieuwd!

Geplaatst

Ja, inderdaad een leuke trail. Niet 1 die in 1 keer geplaatst wordt overigens. ik heb de toestemming al voor plaatsing. De eerste cache uit de trail komt binnenkort online. Ik moet nog inmeten en plaatsen.

Het wordt in ieder geval geen foto-rolletjestrail. Meer een "o ja, zo kun je natuurlijk ook een tradi bouwen trail"

HULDE, eindelijk een opvolger voor de 1e powertrail van NL, die was ook opgezet om te laten zien dat een [power]trail geen serie fotokokertje achter een boom hoeft te zijn.

Succes,

Zonnig spoor

Zuurtje

Geplaatst

HULDE, eindelijk een opvolger voor de 1e powertrail van NL, die was ook opgezet om te laten zien dat een [power]trail geen serie fotokokertje achter een boom hoeft te zijn.

Succes,

Zonnig spoor

Zuurtje

De discussie die hier gevoerd wordt over de cachelocatie is ook een leuke. Ik zal met mijn trail ook proberen te bewijzen dat elke plek uniek is, je moet het alleen willen zien! Maar heb vooral veel geduld...

Ik wil wel verzorgde caches. Dus elke pagina een fatsoenlijke beschrijving en een banner voor de liefhebbers. De caches worden geen technische hoogstandjes zoals bijvoorbeeld die van Dagwacht. Maar in ieder geval wel zoveel mogelijk orgineel binnen het land van Cuijk.

Geplaatst

Ja, inderdaad een leuke trail. Niet 1 die in 1 keer geplaatst wordt overigens. ik heb de toestemming al voor plaatsing. De eerste cache uit de trail komt binnenkort online. Ik moet nog inmeten en plaatsen. Het wordt in ieder geval geen foto-rolletjestrail. Meer een "o ja, zo kun je natuurlijk ook een tradi bouwen trail"

HULDE, eindelijk een opvolger voor de 1e powertrail van NL, die was ook opgezet om te laten zien dat een [power]trail geen serie fotokokertje achter een boom hoeft te zijn. Succes, Zonnig spoorZuurtje
De discussie die hier gevoerd wordt over de cachelocatie is ook een leuke. Ik zal met mijn trail ook proberen te bewijzen dat elke plek uniek is, je moet het alleen willen zien! Maar heb vooral veel geduld... Ik wil wel verzorgde caches. Dus elke pagina een fatsoenlijke beschrijving en een banner voor de liefhebbers. De caches worden geen technische hoogstandjes zoals bijvoorbeeld die van Dagwacht. Maar in ieder geval wel zoveel mogelijk orgineel binnen het land van Cuijk.

Mooie banners!

Gezien het minimale aantal favo's kunnen de caches nog wel iets verbeteren.

Antarctica

Geplaatst (bewerkt)

Ja, inderdaad een leuke trail. Niet 1 die in 1 keer geplaatst wordt overigens. ik heb de toestemming al voor plaatsing. De eerste cache uit de trail komt binnenkort online. Ik moet nog inmeten en plaatsen. Het wordt in ieder geval geen foto-rolletjestrail. Meer een "o ja, zo kun je natuurlijk ook een tradi bouwen trail"

HULDE, eindelijk een opvolger voor de 1e powertrail van NL, die was ook opgezet om te laten zien dat een [power]trail geen serie fotokokertje achter een boom hoeft te zijn. Succes, Zonnig spoorZuurtje

De discussie die hier gevoerd wordt over de cachelocatie is ook een leuke. Ik zal met mijn trail ook proberen te bewijzen dat elke plek uniek is, je moet het alleen willen zien! Maar heb vooral veel geduld... Ik wil wel verzorgde caches. Dus elke pagina een fatsoenlijke beschrijving en een banner voor de liefhebbers. De caches worden geen technische hoogstandjes zoals bijvoorbeeld die van Dagwacht. Maar in ieder geval wel zoveel mogelijk orgineel binnen het land van Cuijk.

Mooie banners!

Gezien het minimale aantal favo's kunnen de caches nog wel iets verbeteren.

Antarctica

Inderdaad. Ik heb het plan om tussen elke "iets orginelere" cache, 9 nietszeggende kokercaches te leggen. Zodat ze met die punten mooi mijn "te verbeteren" caches kunnen waarderen.

bewerkt door @Wilbertoord
Geplaatst

Wij verrekken binnenkort voor een weekje Washington DC en daar liggen vooral veel virtuele caches. Ook weer eens leuk om te doen.

Het feit dat er geen normale caches liggen zal vast in het feit liggen dat de FBI het niet zo leuk vind als je dingen in de grond stopt op de plaats waar twee uur later de president mogelijk langskomt...

Geplaatst

Laatst bij een cache in een boom op 2,5 meter moest ik ver rekken. Te hoog, mijn arm verrekt.

Maar ter zake, is een virtuele cache een cache zonder container, zonder logboek, dus eigenlijk helemaal niets?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...