BeeksePythagoras Geplaatst 1 januari 2013 Geplaatst 1 januari 2013 Wanneer er staat loop in zuidelijke richting waar moet ik op mijn GPS dan op kijken? Ik heb een Garmin Vista Hcx.
Triskelle Geplaatst 1 januari 2013 Geplaatst 1 januari 2013 Je kunt dan het best even kijken op pagina 27 tot 31 van de handleiding (http://www8.garmin.com/manuals/eTrexLegendHCx_OwnersManual.pdf).
BeeksePythagoras Geplaatst 1 januari 2013 Auteur Geplaatst 1 januari 2013 Dat is het probleem nou net. Ik loop al vast bij het eerste blokje. Ik weet niet wat bearing of course pointers zijn. Die pijl zie ik toch ook niet?
de-fam Geplaatst 2 januari 2013 Geplaatst 2 januari 2013 In afwachting tot mijn verwijdering van mijn account, wat wel erg lang duurt, kan ik je misschien wel helpen. Als je kan projecteren met je GPS, dan is het simpel. Projecteer 180 graden en bijvoorbeeld 500 meter. Hiermee maak je een wp aan richting het zuiden. succes. Groeten van een teleurgesteld forum gebruiker. 4
Heracross Geplaatst 2 januari 2013 Geplaatst 2 januari 2013 Je kunt ook gewoon een wp aanmaken waarbij Noord minder is dan je huidige waarde en Oost gelijk blijft. Dan volg je gewoon de pijl naar het zuiden
Krijgertjes Geplaatst 2 januari 2013 Geplaatst 2 januari 2013 Dat is in het westen...Wat bedoel je hiermee?Zowel 180 graden projecteren als een coordinaat waarbij noord minder is en oost gelijk blijft is naar het zuiden.
ikke Geplaatst 2 januari 2013 Geplaatst 2 januari 2013 Volgens mij staat er een (klein) noord zuid pijltje op de kaarten in 1 van de bovenhoeken toch ? (Die je eigenlijk nooit 'ziet' of gebruikt)
Aanbevolen berichten